וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פ.ס.ז' ברבע הגמר, ליל הודחה בידי קבוצה מהליגה הרביעית

האלופה ניצחה 0:2 את פו מהליגה השלישית בזכות שערים של פארדס וסראביה, בעוד סגניתה נפלה קורבן ל-1:2 סנסציוני של אפינאל

לאנדרו פארדס שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
קפטן לעת מצוא. לאנדרו פארדס/רויטרס

אחרי העלייה המפתיעה של בלפור מהליגה הרביעית על חשבון מונפלייה והדחתה של מונאקו בידי סנט אטיין, שלב שמינית הגמר של הגביע הצרפתי נמשך הערב (רביעי) עם העפלתה של פריס סן ז'רמן לרבע הגמר וההדחה הסנסציונית של ליל בידי אפינאל מהליגה הרביעית. מארסיי גם עלתה לרבע הגמר עם 1:3 ביתי מול שטרסבורג.

seperator

פו - פריס סן ז'רמן 2:0

הקבוצה מצמרת הליגה השלישית הדהימה את בורדו בסיבוב הקודם, אבל האלופה כבר הייתה גדולה עליה. תומאס טוכל ביצע רוטציה רחבה בהרכב, ניימאר לא נכלל בסגל וקיליאן אמבפה ראה מהספסל את לאנדרו פארדס הארגנטינאי, לראשונה עם סרט הקפטן, מפציץ פנימה בדקה ה-25 אחרי הורדת כדור עם החזה של בן ארצו מאורו איקרדי. פאבלו סראביה הספרדי כבש מקרוב את השני בדקה ה-53 ושלח את הקבוצה של ברונו אירל, בלם מונאקו בסוף שנות ה-90', להתרכז בליגה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פאבלו סראביה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
כבש גם בשני הסיבובים הקודמים בגביע. פאבלו סראביה/רויטרס

אפינאל - ליל 1:2

שמונה ימים אחרי שהפסידה בפנדלים לליון בחצי גמר גביע הליגה, ליל הודחה גם מהגביע בהפתעה אדירה. לואיק רמי הוותיק העלה את סגנית האלופה ליתרון בדקה השמינית, אבל הצהובים-כחולים מהליגה הרביעית הפכו בזכות ז'אן פיל קראסו, שוודאי יתקדם אחרי ההצגה הזו. החלוץ בן ה-22 השווה בדקה ה-56 וחגג צמד אחרי שש דקות עם נגיחה לרשת אחרי כדור חופשי של ז'רמי קולן. הישג שיא לאפינאל, שב-2013 נעצרה בשמינית הגמר.

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי. רויטרס
צלחו את שמינית הגמר. פאייה/רויטרס

מארסיי - שטרסבורג 1:3

במפגש בין שתי הקבוצות מהליגה הבכירה הצליחו הדרומיים להשיג את הכרטיס לרבע הגמר בזכות שערים של בונה סאר (32), דימיטרי פאייה (43) ובובקאר קמארה (95). בנג'מן קורנייה רק צימק זמנית (59) ועבדאלה אנדור הותיר את האורחת בעשרה שחקנים (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully