וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק תים: "היה לי מזל, היו לי שדים בראש"

לאחר שהדיח את רפאל נדאל עם 6:7 (3), 6:7 (4), 6:4, 6:7 (6) ועלה לראשונה בקריירה שלו לחצי גמר אליפות אוסטרליה, התייחס דומיניק למפגש עם חברו הטוב סשה זברב: "תהיה אווירה מדהימה"

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: נבחרת סרביה לאחר הזכייה ב-ATP

הרבה שמחה השתחררה היום (רביעי) אצל דומיניק תים וצוותו לאחר שהאוסטרי גבר 6:7 (3), 6:7 (4), 6:4, 6:7 (6) על המדורג 1 בעולם ועלה לחצי גמר אליפות אוסטרליה לראשונה בקריירה. תים הפך לאוסטרי השני שמעפיל לחצי גמר במלבורן אחרי תומאס מוסטר. בנוסף, תים אף עקף את מוסטר והפך לאוסטרי היחיד שמעפיל לחצי גמר גרנד סלאם בפעם החמישית.

דומיניק תים: "זו הפעם הראשונה שאני משחק בחצי גמר גרנד סלאם ואני אהיה השחקן המבוגר יותר שזה מצחיק. אנחנו חברים טובים (זברב). אני יודע איך זה לשחק נגדו בגרנד סלאם. תהיה אווירה מדהימה, אני לא יכול לחכות כבר לשישי".

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
לראשונה בחצי גמר אליפות אוסטרליה. דומיניק תים/רויטרס

על המשחק מול נדאל: "נשברתי בשתי המערכות הראשונות בהגשה הראשונה שלי, היה לי מזל לשבור בחזרה כשהוא הגיש למשחק. במערכה השנייה השבירות הגיעו מוקדם יותר, שיחקתי טוב בשני שוברי השוויון. זה היה משחק כל כך מאתגר מנטאלית, אבל הצלחתי להתמודד עם זה ולהפוך את המשחק במצב קשה. היו לי כמה שדים בראש. מיהרתי מדי לשנות את הטקטיקה שלי. שמח מאוד שניצחתי בשובר השוויון".

על פדרר ודג'וקוביץ': "זה לא ייאמן מה שהם עושים. אני וסשה בחצי הגמר הראשון שלנו והם ב-50 בערך. אני כבר מחכה למשחק הזה, תהיה הצגה גדולה. יהיה משחק מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully