וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדיף פתחה בהליכים נגד נאנט: "מחדליה הובילו למותו של סאלה"

המחלוקת לגבי התשלום על השחקן שהתרסק בתאונת המטוס לפני שנה עדיין נמשכת. הוולשים טוענים: "יש לנו ראיות למחדלים של הצרפתים"

AP

שנה חלפה מאז מותו הטראגי של אמיליאנו סאלה בתאונת המטוס והסיפור הזה צף מחדש בימים האחרונים אחרי שקרדיף, הקבוצה שבשורותיה סאלה היה אמור לחתום, החלה לנקוט בהליכים משפטיים נגד נאנט קבוצתו המקורית.

כזכור, סאלה התרסק עם המטוס שלו כשהיה בדרך מצרפת לקרדיף. הקבוצה מהצ'מפיונשיפ הגישה מסמכים לתובע בנאנט, שבהם היא דורשת לחקור את המועדון הצרפתי בעקבות החלק שלו במוות של השחקן.

אוהדי נאנט עם החולצה "תודה סאלה" לזכרו של אמיליאנו סאלה. רויטרס
האם קרדיף צריכה לשלם עליו? אוהדי נאנט עם מחווה לסאלה/רויטרס

דובר המועדון אמר: "אנחנו דורשים להמשיך לחקור את המקרה לא רק כדי להבין במאה אחוז מה הוביל להתרסקות של מטוס הפייפר של סאלה, אלא גם כדי לענות על שאלות רחבות יותר שעולות מהמקרה, במיוחד שאלות שקשורות לשימוש הלא חוקי בטיסה הזו ותפקידו של המתווך בהעברה של השחקן".

"כתוצאה מהחקירה שלנו אנחנו מאמינים שיש לנו מספיק ראיות למחדלים שמצריכים חקירה על ידי הרשויות בצרפת ושל אלו שאחראים לארגון של הטיסה המקוללת הזו".

הרקע לסכסוך הזה הוא סירובה של קרדיף לשלם לנאנט דמי העברה של 17 מיליון ליש"ט עבור החלוץ בטענה שהוא לא שיחק אצלה. פיפ"א מצידה טוענת שהעסקה הושלמה ושקרדיף חייבת לשלם תשלום ראשון של 6 מיליון ליש"ט. הקבוצה הוולשית מצידה מסרבת לשלם ופונה לכל הערכאות המשפטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully