וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד ראשון להפועל חיפה לאחר תשעה ניצחונות רצופים

הקבוצה של אלעד חסין רשמה הפסד 79:69 בקופסל אך נותרה שלישית. בני הרצליה גברה בקושי 83:84 על חבל מודיעין, גם המוליכה עפולה ניצחה. רעננה הפתיעה את קרית אתא

ג'ייסון סיגרס, שון דאוסון אולסטאר 2018. new cinema
הפועל חיפה סבלה מהופעה בינונית שלו. ג'ייסון סיגרס/new cinema

שבעה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-15 בליגה הלאומית בכדורסל. המוליכה הפועל עפולה גברה 62:70 בחוץ על מכבי קרית מוצקין לאחר שהוליכה כבר ב-26 הפרש. בני הרצליה ניצחה בקושי רב את הפועל חבל מודיעין 83:84 באולם היובל. הפועל חיפה רשמה הפסד ראשון לאחר תשעה ניצחונות רצופים לאחר 79:69 בנתניה. בתחתית ניצחון חשוב ומפתיע למכבי רעננה שגברה בחוץ על אליצור קרית אתא.

קנדל אנתוני שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
ניצחון קשה לבני הרצליה. קנדל אנתוני/קובי אליהו

מכבי קרית מוצקין - הפועל עפולה 70:62

המוליכה סגרה את המשחק עוד ברבע השני, כשבמחצית הוליכה עפולה 23:46. הרבע האחרון היה גארבג' טיים מתמשך אשר במהלכו צמצמה המארחת את הפער וגרמה לתוצאת הסיום להיראות כאילו המשחק היה צמוד הרבה ממה שאכן היה. קלאק רוזנברג (19) ואוניל שלטון (13 ו-11 ריב') הוליכו את המנצחת שנותרה עם יתרון של שני ניצחונות על הרצליה שבמקום השני.

עוד בוואלה! ספורט

ליגה לאומית: אליצור אשקלון גברה על הפועל חבל מודיעין בתום ארבע הארכות

לכתבה המלאה
שחקן הפועל גליל עליון רשאד מאדן. אדריאן הרבשטיין
הוביל את נתניה לניצחון. ראשן מאדן/אדריאן הרבשטיין

בני הרצליה - הפועל חבל מודיעין 83:84

המארחת הוליכה בעשר הפרש בתום המחצית הראשונה ובהחלט היה סביר להניח שהיא תמשיך להראות את עליונותה על הנייר מול הקבוצה מהמקום ה-13, אך השחקנים של מיקי גורקה הסתבכו וכמעט ספגו הפסד ביתי מפתיע שעשוי היה לסבך אותם כהוגן במאבקי הצמרת. לשמחתה של הרצליה רומן רובישנטיין מחבל מודיעין החטיא ליי אפ 3 שניות לסיום והיורדת מליגת העל חגגה ניצחון דרמטי וקשה. קנדל אנתוני (10 אס') ואנתוני פישר הוליכו את המנצחת עם 19 נקודות כ"א, שאייזאה אייזנדורף מוסיף 18 ו-6 ריב'.

עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
ניצחון חוץ חשוב ומפתיע לרעננה. עופר ברקוביץ'/ברני ארדוב

אליצור נתניה - הפועל חיפה 69:79

לאחר תשעה ניצחונות רצופים וכמעט חודשיים מושלמים בליגה, רשמה הערב הפועל חיפה הפסד ליגה מול אליצור נתניה. האורחת מהכרמל הוליכה בתום הרבע הראשון 17:19, אך רבע שני נהדר של נתניה, אותו ניצחה 19:30 העביר את המומנטום אליה. ראשן מאדן בלט בשורות המארחת עם 17 נקודות ו-12 ריב', כשעידו אלון מוסיף 15. אצל המפסידה רקים בוקלס וניב ברקוביץ' קלעו 21 כ"א, אך השחקנים של אלעד חסין התקשו להתגבר על משחק בינוני של כוכבם ג'ייסון סיגרס שסיים עם 9 נקודות בלבד ב-3 מ-10 מהשדה.

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
אשקלון צמודה למקום השמיני. פול דילייני/ברני ארדוב

אליצור קרית אתא - מכבי רעננה 87:75

הקבוצה של עופר ברקוביץ' התאוששה מהאירועי המשחק הסוער מול אליצור נתניה במחזור הקודם והשיגה ניצחון חוץ חשוב על קרית אתא מהצמרת. האורחת מהשרון הוליכה לאורך כל המשחק וקיבלה משחק נהדר מאנטינו ג'קסון (29 ו-7 אס') וטיילר ווידמן (20). בצד השני, משחק טוב של מרכוס רלפורד (21 נקודות, 9 ריב', 5 אס') וקווינטרל תומאס (20) לא עזרו למארחת.

תוצאות נוספות:

אליצור אשקלון - א.ס. רמת השרון 78:85
מכבי הוד השרון - הפועל גליל עליון 75:92
אליצור יבנה - הפועל רמת גן/גבעתיים 84:99

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully