וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי: נס ציונה רוצה להישאר בחיים ביורופקאפ

28.1.2020 / 20:19

הכתומים יארחו את אורדאה הרומנית (19:00, 5PLUS) כשהמטרה היא לנצח מעל 6 הפרש ולהישאר בתמונת העפלה לקראת מחזור הנעילה. ג'יי פי טוקוטו לא ישחק. טל דן: "אנחנו עם הגב לקיר"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורולג מהעשור החולף

עירוני נס ציונה תעלה מחר (רביעי, 19:00, שידור ישיר ב-5PLUS) למשחקה החשוב ביותר עד כה בעונה האירופית כשתארח את אורדאה הרומנית במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים השני. עבור הכתומים זה משחק שאין ממנו דרך חזרה, הם יצטרכו לנצח את הרומנים בהפרש של יותר מ-6 נקודות, כדי לעקוף אותם ולשמור על סיכוי להעפיל לסיבוב הבא. הפסד, או לחילופין ניצחון בפחות מ-6 נקודות הפרש, ונס ציונה תודח.

נס ציונה מגיעה למשחק בעיצומה של תקופה לא טובה. היא הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים באירופה, וגם בליגה ניצחה פעם אחת בתקופה האחרונה, כשהיא מפסידה בשבועות האחרונים להפועל חולון בבית וגלבוע/גליל בחוץ.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
נס ציונה תתאושש מהתבוסה במינסק? טל דן/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

"קודם כל חשוב לנו לנצח ואם יתאפשר גם בהפרש גדול יותר ממה שהפסדנו ברומניה", אמר טל דן לקראת המשחק, "הרומנים קבוצת קליעה מצוינת ונצטרך לשים לב ולצאת לקלעים שלהם. אנחנו עם הגב לקיר ואנחנו יודעים שרק ניצחון בא בחשבון על מנת לשמור על הסיכויים שלנו להעפיל לשלב הבא".

ג'ף וויטי, שנפצע בתבוסה לצמוקי מינסק בשבוע שעבר ופספס את ההפסד לחולון במוצאי שבת, ישוב לסגל של נדב זילברשטיין. לעומתו, שחקן הרכש החדש של הכתומים, ג'יי פי טוקוטו, שחתם ביום ראשון בבוקר, ינחת רק הלילה בארץ ולא ישחק נגד הרומנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully