וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: אמאדו סוקונה נרכש מהפועל פתח תקוה

הירוקים החתימו את מלך השערים של המלאבסים, בנג'מין קוקו עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. ריף מסיקה חתם בראשון לציון עד סוף העונה

אמאדו סוקונה שחקן הפועל פתח תקוה מול ארד בר שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
כבש שער פרידה בדרבי. אמאדו סוקונה/דני מרון

הפועל כפר סבא ממשיכה בשינויים שלה בניסיון לצלוח את מאבקי התחתית בליגת העל. אחרי השחרורים של קווין ריינשטיין ובן מיזן ואחרי שהודיעה לבנג'מין קוקו שהוא לא בתוכניות המקצועיות, הקבוצה רכשה מהפועל פתח תקוה את אמאדו סוקונה, החלוץ הצרפתי המצוין שלה. סוקונה, שכבש בעונה שעברה 13 שערים והעונה כבר כבש 11 שערים, מגיעה לכפר סבא תמורת כמחצית מסעיף השחרור שלו - 30 אלף יורו.

פרטי ההסכם בין הקבוצות נסגרו כבר בתחילת השבוע, כאשר מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו, אך בשלב זה הוא מסרב לרדת ללאומית. בפתח תקוה רצו להשאיר את סוקונה, אך זה לא רצה להישאר ובמועדון חששו שיאבדו אותו בחינם בקיץ משום שחוזהו מסתיים.

ריף מסיקה הפועל ראשון לציון. אתר רשמי
ישחק בראשון עד תום העונה ואז יעבור לחדרה. ריף מסיקה/אתר רשמי

* מי שממשיכה להתחזק בליגה הלאומית היא סגנית המוליכה הפועל ראשון לציון. אחרי שהחתימה כבר את גל לוי בחלון ההעברות הנוכחי, הקבוצה הודיעה גם על החתמתו של ריף מסיקה עד סוף העונה. מסיקה, קשרה של הפועל אום אל פאחם, ישחק בשורות הכתומים עד הקיץ ובעונה הבאה יעבור להפועל חדרה במדיה הוא חתם.

מסיקה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד שמח ונרגש להגיע למועדון הכתום. לא יכול לחכות כבר לרגע בו אעלה על המגרש ויותר מכל אעזור לקבוצה ולחברי החדשים להשיג את המטרה. אני מודה לאום אל פאחם על התקופה שהייתי שם. מאחל לכולנו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully