וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפנים מקום לבריידי? לוס אנג'לס צ'ארג'רס תיפרד מפיליפ ריברס

על פי דיווחים, הצ'ארג'רס החליטו לא להמשיך עם ריברס ששירת אותם ב-16 השנים האחרונות וצפויים להמשיך לנסות לצרף את הקוורטרבק מניו אינגלנד. גארופולו: "בריידי כתב לי בהודעה 'Go Win'"

טום בריידי הוא עדיין שחקן חופשי, ושמו נקשר לא אחת בלוס אנג'לס צ'ארג'רס. הלילה (בין שני לשלישי) קיבלנו, אולי, אינדיקציה לכך שהצ'ארג'רס מתכוונים לעשות מהלך בכיוון שלו, כשנפרדו לשלום מהקוורטרבק הוותיק פיליפ ריברס. באופן סמלי, זה קרה ימים ספורים לאחר הודעת הפרישה של איליי מאנינג, האיש שעליו עשו הצ'ארג'רס טרייד עם ניו יורק ג'איינטס ובמקומו לקחו את ריברס.

פיליפ ריברס שחקן לוס אנג'לס צ'ארג'רס. AP
16 שנים - והביתה. פיליפ ריברס/AP

על פי הדיווח של ג'יי גלייזר מ"FOX SPORTS", הצ'ארג'רס "ממשיכים קדימה" ללא הקוורטרבק בן ה-38, אם כי לא יצאה הודעה רשמית בנושא. בחירתו של ריברס ב-2004 דחקה החוצה את דרו בריס למרות עונה מצוינת, ומאז הוא היה הפנים של המועדון. הוא שיחק 228 משחקים ואוחז בשיא מועדון של 59,271 יארד במסירה עם 397 טאצ'דאונים.

לגבי בריידי, הוא עדיין לא החליט לאן הוא הולך, אבל בארבע השנים האחרונות השתתף בסופרבול ועכשיו הוא בחוץ, אבל מי שהיה אמור להיות ממשיכו בניו אינגלנד כן ישחק שם. בריידי יצר קשר עם ג'ימי גארופולו, הקוורטרבק של סן פרנסיסקו, ובירך אותו על ההגעה למשחק הגדול שיתקיים במיאמי בלילה שבין ראשון לשני. "הוא שלח לי הודעה ובה כתוב 'Go Win", אמר גארופולו, "שום דבר מורכב, פשוט אמר לי 'לטפל בעניינים שלי'". בריידי היה המנטור של גארופולו במשך 3.5 עונותיו בפטריוטס לפני שעבר לניינרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully