וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר הודה אחרי הדרמה: "לא הגיע לי לנצח, אבל אני מאמין בניסים"

השוויצרי שסבל מפציעה, הציל 7 נקודות משחק נגד סנדגרן: "היה לי מזל. אם לא ארגיש יותר טוב עד חצי הגמר, אצא לחופשת סקי"

רויטרס

רוג'ר פדרר כבר ראה ועשה כמעט הכל בטניס. הוא שבר שיאים בזה אחר זה, הניף 20 תארי גרנד סלאם, שרד מותחנים ועוד. הבוקר (שלישי) הוא כתב עוד פרק בתולדות הקריירה שלו, עם קאמבק מהסרטים וניצחון הירואי.

הוא לא פגש יריב אימתני מהטופ 10 או אפילו הטופ 20. זה היה טניס סנדגרן שמדורג 100 בעולם והעפיל במפתיע עד לרבע גמר אליפות אוסטרליה, אבל זה עדיין היה סיפור גדול. האמריקאי האנרגטי הגיע לשבע נקודות משחק נגד פדרר המותש, והשוויצרי האגדי הציל אותן בזו אחר זו כדי לנצח 3:6, 6:2, 6:2, 6:7 (8), 3:6.

פדרר שהגיע למשחק אחרי מרתון בן חמש מערכות נגד ג'ון מילמן, נראה עייף לפרקים ארוכים. הוא ירד לקבל טיפול רפואי במערכה השלישית, המשיך לשחק, אבל השליטה בקצב הייתה בידיים של סנדגרן. אלא שבשלב בו האלמנט המנטלי היה לא פחות חשוב מהפיזי, השוויצרי התעלה.

כותרת באתר "בליק" אחרי הקאמבק של רוג'ר פדרר. צילום מסך מתוך בליק, צילום מסך
"קאמבק בלתי ייאמן". הכותרת ב"בליק" השוויצרי/צילום מסך, צילום מסך מתוך בליק

"לפעמים צריך מזל", הוא אמר אחרי המשחק, "שבע נקודות המשחק הללו לא היו בשליטתי. רק חשבתי לעצמי שלא ינחית עליי את נקודת המשחק, שאולי אם אני אצליח להציל אחת או שתיים... אי אפשר לדעת מה יעבור לו בראש. סנדרן שיחק את המשחק שלו ולי היה מזל".

פדרר חבט הבוקר 5 אייסים מול 27 של סנדגרן. לאמריקאי היו 73 ווינרים, בעוד השוויצרי השיג רק 44. גם בנקודות היתרון היה של המפסיד: 160:161, אבל היום אלו רק היו מספרים על הנייר. "לא הגיע לי לנצח, אבל זה קרה ואני שמח", אמר השוויצרי בסיום, "כבר אמרתי בעבר שאני מאמין בניסים".

פדרר הוסיף ואמר ליורוספורט: "זה מדהים, אין לי מושג איך נמלטתי מהפסד. היו לי כאבים במפשעה וכשאתה סובל מבעיה, אתה צריך לדעת כמה חמורה היא עלולה להיות. כאב לי, אבל לא מספיק בשביל שאפרוש. ראוניץ' או דג'וקוביץ'? כרגע פחות משנה מי יהיה היריב שלי ויותר חשוב שארגיש טוב. אחרת אני יוצא לחופשת סקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully