וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירדן שועה השתולל בחדר ההלבשה, ואיים שלא יגיע לאימון הקבוצה

27.1.2020 / 22:21

החלוץ המתוסכל שוב לא שותף, השליך משקה אנרגיה בזעם בחדר ההלבשה, התעמת בחריפות עם עוזר המאמן ועשוי לבקש להשתחרר. בצד החיובי, מרקו בלבול מאושר מג'וש כהן אחרי ה-1:3 על בני יהודה: "קר רוח בצורה מדהימה, איש המשחק"

עריכת וידאו: ניר חן

על אף שנרדמה במחצית השנייה, הצליחה הערב (שני) מכבי חיפה לנעול את המחזור ה-20 בליגת העל עם ניצחון 1:3 על בני יהודה, וצימקה בחזרה את הפער ממכבי תל אביב לארבע נקודות. מתן בלטקסה כבש את הראשון (עצמי, 27), יובל אשכנזי הכפיל אחרי בישול יפהפה של צ'ארון שרי (31), אולם אז הורידו הירוקים את הרגל מהגז. שער מצמק נפלא של אריאל לזמי (82) הלחיץ את מרקו בלבול ושחקניו, אולם שתי דקות בתוך תוספת הזמן הרגיע ניקיטה רוקאביציה במתפרצת וקבע את תוצאת המשחק.

עם זאת, תקרית נוספת נרשמה בסיום. חלוץ הקבוצה ירדן שועה שוב לא שותף, ובסיום המשחק זרק בתסכול את החולצה בחדר ההלבשה, השליך משקה אנרגיה על הקיר, התעמת בצורה חריפה עם עוזר המאמן, וצעק באיום שהוא לא מתכוון להגיע מחר לאימון הקבוצה. שועה כעס על כך שלא נכנס כמחליף מול קבוצתו לשעבר, במיוחד אחרי שני משחקים טובים שלו ושערים שכבש. שועה, שהתעמת מילולית עם עוזר המאמן פול גרובס, עשוי לבקש שוב שחרור, אך בחיפה שוב לא צפויים להסכים. כידוע, זו לא הפעם הראשונה שבה שועה מתוסכל מהדקות שהוא מקבל, ובעבר כבר יזם שיחה עם יעקב שחר, שבסיומה הובהר לו שיישאר. גם המאמן מרקו בלבול הבהיר לא פעם בעבר שהוא רוצה סגל עמוק ולא מעוניין לשחרר את שועה. כעת השאלה היא האם הפעם מדובר בקש שישבור את גב הגמל.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
התעמת מילולית עם עוזר המאמן פול גרובס. שועה/שלומי גבאי
יובל אשכנזי עם יאניק וילדסחוט ושחקני מכבי חיפה חוגגים שער מול בני יהודה. קובי אליהו
דפיקות לב בסיום, ושלוש נקודות חשובות/קובי אליהו

"בחצי הראשון, אחרי 10 הדקות הראשונות הרמנו קצב, הבקענו שערים יפים. החצי השני היה פחות טוב, איבדנו כדורים בקלות ונתנו להם לתקוף אותנו גלים גלים", סיכם מרקו בלבול. "רצינו להמשיך באותו קצב ובאותה דינמיות, אבל יש משחקים כאלה שיש פתאום כאוס. אני שמח שידענו לעבור משחק חוץ קשה ולקחת שלוש נקודות יקרות. הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו משחקים כדורגל טוב, הקהל נהנה איתנו וזו היתה המרכזית שלי כשהגעתי. הקבוצה תוססת, לוחצת, עם אנרגיות. ברוב המשחקים אנחנו שולטים וזאת מכבי חיפה שאני רוצה לראות".

כשנשאל על ירדן שועה שנותר על הספסל למשך 90 דקות אמר המאמן הירוק: "יש לי 20 שחקנים בסגל וכולם חשובים לי באותה מידה. ההחלטות שלי מקצועיות נטו לטובת הקבוצה. לנסות ולנצח כמה שיותר משחקים זה הדבר הכי חשוב. אני סומך על השחקנים שלי שיידעו להילחם על המקום שלהם, כמו שהם עושים עד כה".

על ג'וש כהן שהיה מצוין בין הקורות אמר: "ג'וש היה קר רוח בצורה מדהימה, הוא האיש של המשחק, עצירות מדהימות, שקט, אני גאה בו". לבסוף, על החיזוק שביצע עד כה בינואר אמר בלבול: "הגיע שוער שיהיה המחליף של גיא, ומגן ימני שהוא המחליף של רז מאיר. במועדון כמו מכבי חיפה צריך לפחות שני שחקנים ברמה טובה בכל עמדה".

יובל אשכנזי הוסיף: "אני עובד קשה בשביל השערים. לא ציפיתי? אני תמיד מצפה ושואף להכי טוב שיש, אבל אני צריך להחמיא לחברים שלי שבזכותם אני כובש את השערים. אני מכין את עצמי בכל יום למטרות שלי, מנסה לעשות את הטוב ביותר כדי להצליח ואני שמח שזה הולך טוב. היה איזה דיבור שאנחנו לא כובשים במחצית הראשונה והנה זה התהפך. יש הרבה דברים לשפר ולתקן מהמחצית השנייה. אנחנו מסתכלים על עצמנו ואנחנו רק חושבים איך לקחת את שלוש הנקודות. מה יהיה אחרי זה? אלוהים גדול. כולנו רוצים אליפות".

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
זוכה לשבחים. ג'וש כהן/קובי אליהו
שחקני מכבי חיפה, מקסים פלקושצ'נקו, ניקיטה רוקאביציה. קובי אליהו
שחקני מכבי חיפה, מקסים פלקושצ'נקו, ניקיטה רוקאביציה/קובי אליהו
סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
סאן מנחם שחקן מכבי חיפה/קובי אליהו

אחרי המשחק בני יהודה הודיעה שבבדיקות רפואיות התגלתה בעיה בלבו של עומאר אדהרי, מי שאמור היה לחזק את הקבוצה כשחקן רכש. בעקבות כך התקבלה החלטה משותפת של המועדון והשחקן שלא להחתימו בשלב זה. עומאר חזר הערב לשבדיה על מנת להתייעץ עם רופאיו.

מאמן בני יהודה אלישע לוי נשמע מעודד מהיכולת של השחקנים שלו במשחק, ואמר: "כשאתה משחק נגד מכבי חיפה, אתה יודע שהם יבואו ללחוץ ולשלוט וזה מה שקרה בהתחלה. מכבי חיפה כבשה שני שערים בכמה דקות שלא היינו מרוכזים בהן".

לוי התייחס לשיפור של קבוצתו במחצית השנייה ואמר: "האגרסיביות באה המראש וגם שינינו את המערך עם עוד קשר באמצע. היינו דומיננטיים נגד קבוצה כמו מכבי חיפה, שהיא תמיד שולטת ביריבה. לא הצלחנו לכבוש יותר משער אחד, אבל אני מסתכל קדימה. בשלושת השבועות הראשונים שלי כאן רציתי להוסיף ביטחון ולקחת נקודות, נכון שהפסדנו, אבל אני מסתכל קדימה אל המשחקים הבאים. אם נדע להיות דומיננטיים, אז נשתפר".

לקראת המשך חלון ההעברות אמר המאמן הכתום: "אנחנו עושים הכול ויש לנו שחקנים על הקנה ואני מקווה שכבר במחזור הבא הם ישחקו. אני מקווה שהם יעזרו לנו להיות טובים יותר בהתקפה ולתרגם את המצבים לשערים. אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הקרוב כי הליגה צמודה מאוד. אי אפשר להתעלם מזה שמכבי חיפה חזקה ולחצה אותנו גבוה. אם נדע לשמור על היכולת של המחצית השנייה, נוכל להיצמד אל הפלייאוף העליון".

לקראת המשך המאבקים של קבוצתו על מקום בפלייאוף העליון אמר המאמן: "אתה שואב ביטחון מהצורה בה אתה משחק. יכולנו להתבזות היום, אבל השחקנים היו מחויבים וניסו לשחק כדורגל. בני יהודה שיחקה נכון והקהל תמך בנו וזה חשוב מאוד עבורנו".

מתן בלטקסה שכבש שער עצמי סיכם: "תחושה לא נעימה לכבוש שער עצמי, אבל שחקן כדורגל נמדד ברגעים הקשים במשחק. זה היה רגע קשה מאוד, פתאום אתה כובש שער עצמי במשחק גדול. החוכמה זה לדעת להתעלות ואני שמח שבמחצית השנייה נראינו לגמרי אחרת ולא היה חסר הרבה כדי שנשווה. כל עוד המשחק היה ב-0:0 הייתה תחושה שהכול בסדר. ברגע שהשער הראשון והשני הגיעו שינינו חשיבה. במחצית השנייה לא פחדנו, לחצנו בכל המגרש והיינו שווים את השוויון וכמעט השגנו אותו. תכנית המשחק שלנו לא כל כך עבדה בדקות הראשונות. אנחנו יוצאים קדימה וננסה לבנות על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully