וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: מכבי תל אביב הייתה צריכה לרדת מהמגרש אחרי הקריאות של אוהדי הפועל

יו"ר מכבי תל אביב הגיב לנאצות הקשות של הקהל האדום בדרבי, והוסיף: אשקול לקיים דרבים ללא נוכחות של קהל אורח

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב, הגיב היום (שני) לקריאות של אוהדי הפועל תל אביב אתמול בדרבי "למה שמעון לא טס עם קובי?", שהקהל האדום שר במהלך הטקס שנעשה בהיכל לזכרו של קובי בריאנט במהלך המפגש בין היריבות העירונית. לדברי מזרחי, מכבי תל אביב הייתה צריכה לרדת מהמגרש אחרי הקריאות, והוא ישקול את האפשרות לקיים משחקי דרבי ללא קהל אורח.

מזרחי אמר על האירועים לרדיו 103FM: "לגבי הקריאות, אני לא יכול להוסיף כלום להרגשות שכולם מרגישים. האם בנסיבות אלה או אנחנו היינו צריכים לרדת מהמגרש? התלבטתי, אבל בגלל שזה היה קשור בי לא רציתי לתת הוראה כזאת. אבל כל הבעלים האחרים שהיו במגרש, אמרו שצריך היה לרדת מהמגרש. וכשראו שחפצים פגעו בילדה בראש שנזקקה לטיפול רפואי - מביא אותי למחשבה שהסוף לא יהיה טוב. בפעם הבאה זה לא ייגמר באיומים ובזריקת חפצים. למה זה צריך להגיע לדבר כזה?".

עורך דין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. דני מרון
נמאס לו. מזרחי/דני מרון

"התקבל תיקון לחוק, ואפשר לתבוע אוהד שצולם, אבל מי עושה את זה? הוא יכתוב מכתב, יגיד שטעיתי, לא הייתי צריך לעשות את זה, הם עושים דברים ומתחננים על נפשם אחרי זה. אבל קורים דברים קשים. אנשים באים עם המשפחה, ונותרים בפה פעור.

"זה דבר בלתי נסבל. אתה לא יודע כמה הבנאדם (רגב פנאן) פגוע בנפשו. החפצים שנזרקו הושמו על שולחן המשקיף. אף אחד מבעלי הפועל תל אביב לא חשב אפילו לקחת את הרמקול ולבקש מהם להפסיק". מזרחי נשאל לגבי האפשרות לקיים משחקי דרבי ללא קהל אורח, ואמר: "אבדוק משפטית אם לפי התקנון זה יכול להיות, ואולי זה מה שצריך לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully