וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרחים לגיא מלמד: כך הפכו 48 שקלים לזכייה של 13 מיליון

הפנדל של גיא מלמד ממכבי נתניה לרשת הפועל חדרה הקנה את הפרס הגדול למנחש מאשקלון, שזכה ב-13 מיליון שקלים בווינר לאחר שהשקיע 48 שקלים בלבד. מאחר השער הזה לקח את הפרס הגדול והוא נאלץ להסתפק ב-40 אלף שקלים

לפעמים נדמה שהמונח "שני צדדים למטבע" הומצא בדיוק בשביל סיטואציה כזאת. מנחש ישראלי ששלח בסוף השבוע האחרון טופס Winner16 (טוטו) באפליקציית ה-Winner בעלות של 48 שקל זכה בפרס הראשון בסכום של 13 מיליון שקל. בזכות שערו של גיא בדקה ה-74 מהנקודה הלבנה וניצחונה של נתניה הבין הישראלי כי ניחש נכון את כל התוצאות, והוא צפוי להצטרף למועדון המיליונרים החדשים של ישראל.

גיא מלמד מכבי נתניה. ברני ארדוב
אחד כנראה ישלח לו פרחים, האחר פחות. מלמד/ברני ארדוב

באותו זמן ישב ישראלי אחר ששלח טופס בעלות של כמה עשרות שקלים מול המרקע ובמהלך הבעיטה הזאת ראה כיצד חלום ההתעשרות נמוג לנגד עיניו. הישראלי שסימן 2 (ניצחון לחדרה) ראה כיצד נתניה עולה ליתרון שנשמר עד לשריקת הסיום, מה ששלח אותו להתנחם בפרס השני בסך של 40 אלף שקל.

בנוסף למנחש המאוכזב, עוד ארבעה זכו בפרס השני לאחר שהצליחו לנחש כ-15 מתוך 16 המשחקים והסתפקו כל אחד בסכום של 40 אלף שקל. שניים מהם האמינו ביכולתו של יוסי אבוקסיס וסימנו ניצחון חוץ לבאר שבע, שסיימה לבסוף רק בתיקו 0:0.

ישראלי נוסף סימן ניצחון להפועל כפר סבא על הפועל תל אביב ולאחר שזו ניצחה נותר עם הפרס השני, ואילו המנחש הישראלי הנוסף סימן ניצחון לסלטה ויגו על אייבר וכאשר סיימו השתיים בתיקו 0:0 מצא את עצמו מתנחם גם הוא בפרס השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully