וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.1: הרטה ברלין רכשה את לוקא טוסאר ב-25 מיליון יורו

הקשר הצרפתי יושאל בחזרה לליון לחצי העונה הקרובה. דורטמונד הגישה הצעה על ג'אן, אריקסן נחת במילאנו, אנזונזי בדרך חזרה לצרפת

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* הרטה ברלין השלימה את רכישתו של לוקא טוסאר מליון תמורת 25 מיליון יורו והוא יושאל לחצי העונה הקרובה בחזרה אל קבוצתו הנוכחית.

* ז'אן קווין אוגוסטן חזר לר.ב. לייפציג אחרי חצי עונת השאלה לא מוצלחת במונאקו, והושאר באופן מיידי ללידס. החלוץ בן ה-22 ינסה לסייע לקבוצה מיורקשייר לעלות בחזרה לפרמיירליג.

* רוברט בוז'ניק עבר מז'ילינה לפיינורד תמורת סכום שמוערך ב-4.6 מיליון יורו. בוז'ניק בן ה-20 כבר הפך לחלוץ הפותח של נבחרת סלובקיה והוא חתם לארבע שנים וחצי.

* וידאר קיארטנסון חוזר למזרח התיכון. אקס מכבי תל אביב הושאל לרוסטוב הרוסית למלטיאספור. לקבוצה הטורקית יש אופציה להאריך את תקופת ההשאלה של החלוץ האיסלנדי בשנה נוספת.

שמועות

* ב"ספורט" מדווחים: קיקה סטיין נתן אור ירוק לעסקת רודריגו. חלוץ ולנסיה הוא המועמד המוביל של ברצלונה והוא מועדף על פני שחקנים אחרים בגלל ההיכרות שלו עם הליגה הספרדית. אם היא תמכור אותו לאלופה, ולנסיה תנסה להחזיר לשורותיה את פאקו אלקאסר.

* עוד חדשות מברצלונה: הבלאוגרנה הגיעו לסיכום עם רומא על מעברו של קרלס פרס. שחקן הכנף בן ה-21 יעבור לקבוצה מעיר הנצח תמורת 13.5 מיליון יורו. עדיין לא פורסם אם בחוזה בין המועדונים הוכנס סעיף ביי-בק, במסגרתו ברצלונה תוכל לרכוש אותו בחזרה תמורת סכום שסוכם מראש.

* "טלגרף" מדווח שארסנל "מצפה" לקבל הצעה מברצלונה על פייר אמריק אובמיאנג, על אף שהספרדים חוששים שהתותחנים ידרשו עליו מחיר גבוה מדי. היום "ספורט" הקטלאני דיווח כי בחודש האחרון ברצלונה בחנה את האפשרות לצרף את לאוטרו מרטינס, חלוצה הארגנטינאי של אינטר, ואף כבר פנתה לסוכניו ושוחחה עמם, אבל הקבוצה הבינה שבמצה הכספי הנוכחי יהיה בלתי אפשרי להשלים עסקה כרגע.

* לפי "בילד", בורוסיה דורטמונד הגישה ליובנטוס הצעה על אמרה ג'אן: השאלה עד סוף העונה עם אופציית רכישה בגובה 30 מיליון יורו. אלופת איטליה עדיין לא השיבה.

* כריסטיאן אריקסן נחת במילאנו לקראת הבדיקות הרפואיות והשלמת המעבר מטוטנהאם לאינטר. הנראוזרי ישלמו לתרנגולים 20 מיליון יורו ואף התחייבו להתארח בלונדון למשחק ידידות בקיץ.

* סטיבן אנזונזי שהיה מאוד מבוקש בווסטהאם, צפוי לעבור לראן לאכזבתו הרבה של דייויד מויס. הצרפתי בן ה-31 שיחק בחודשים האחרונים כמושאל מרומא לגלאטסראיי, אבל רוצה לחזור למולדתו ומקווה שדרך הליגה המקומית הוא יזכה לזימון לסגל הנבחרת ביורו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully