וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הניצחון, במכבי נתניה מבהירים: "צריך לשמור על הדרך שלנו ולא ללכת אחורה"

ה-0:1 המוזר על הפועל חדרה שימח את שי ברדה: "זו לא עונה של רכבת הרים, אלא של לונה פארק". מימר: "הפסדנו מפנדל מיותר"

שחקני מכבי נתניה חוגגים. שלומי גבאי
קשה, אבל בכל זאת שלוש נקודות. נתניה חוגגת/שלומי גבאי

בסיומו של משחק מוזר, ובו צוות השיפוט ומערכת ה-VAR גנבו את ההצגה, חזרה הערב (ראשון) מכבי נתניה למסלול הניצחונות עם 0:1 על הפועל חדרה. גיא מלמד הכריע בזכות פנדל מפוקפק מאוד (73), 70 דקות לאחר שיונס מלדה כבש בביצוע יפהפה, שער שנפסל בהחלטה מעוררת מחלוקת.

"כמו שה-VAR אמר בהתחלה שלא היה גול, אז הוא החליט שהיה פנדל", סיכם שי ברדה. "אפשר לחייך כי אנחנו עוברים עונה לא פשוטה, לא של רכבת הרים אלא של לונה פארק".

ברדה והוסיף וענה לביקורות שנשמעו על סגנון המשחק של נתניה לאחרונה: "אנחנו צריכים לשמור על הדרך שלנו, לא ללכת אחורה בשום משחק ולא משנה מי היריבה. אנחנו באים לשחק כדורגל ונעשה את זה כל הזמן. אני מקווה שמפה ניקח את קדימה. אנחנו חייבים לעשות פלייאוף עליון, לזה הקבוצה הזו נבנתה ועד עכשיו אנחנו לא נראים טוב. פלייאוף עליון ייתן סוג של סוכריה למועדון הגדול הזה, ואנחנו נעשה את זה, אנחנו נהיה שם".

מנגד, אמר שרון מימר: "ה-VAR לא מעניין, אנחנו אלה שנתנו מתנה לנתניה כי דווקא במחצית השנייה סגרנו אותם יפה. לצערי מפנדל שלא במהלך משחק בכלל הוכרע פה המשחק. הפסים הנכונים לא היו שם, גם במחצית השנייה הגענו לשני מצבים ולא עשינו את הגול. חבל לי שהפסדנו לא מהתקפה יפה, אלא מפנדל מיותר. לא דיברנו על הפלייאוף, אלא רק על לייצר כמה שיותר נקודות וקבוצה טובה שתנסה לנצח בכל מגרש".

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מתוסכל מאוד. מימר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully