וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - סקציה נס ציונה: עידן ורד בסגל אחרי 9 חודשים

25.1.2020 / 22:00

הקשר שנעדר מאז אפריל עשוי לקבל דקות ולהשתלב בהדרגה. גם קונטה צפוי לשוב, לא ייעשו שינויים בהרכב (ראשון, 20:15, ספורט2)

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון בית"ר ירושלים על מכבי נתניה

בית"ר ירושלים

לאחר קרוב לתשעה חודשים מחוץ למגרשים, עידן ורד יחזור מחר לסגל בית"ר ירושלים שתארח את סקציה נס ציונה (ראשון, 20:15, ספורט2). כרגע הקפטן נכלל בסגל של 19 שחקנים, אך הוא יהיה חלק גם מזה המצומצם יותר מחר (18). הקשר נעדר מאפריל בשל פגיעה בכף הרגל ועבר ניתוח בקיץ והוא עשוי לקבל דקות משחק ראשונות מחר. בשלב זה ורד לא נמצא בכושר ליותר מ-20 דקות משחק כשהכוונה היא להכניס אותו לעניינים בהדרגה.

מי שעוד חוזר לסגל הוא אנטואן קונטה, שנעדר בחודש וחצי האחרונים בשל רגישות בברך. הצרפתי עבר טיפולים בצרפת ודובאי וטוען שכעת הוא כשיר לשחק. מבחינת הרכב הקבוצה לא צפויים שינויים. לירן רוטמן צפוי להמשיך לקבל קרדיט בצד שמאל ואילו אנתוני וארן יפתח בחוד. שלומי אזולאי עדיין לא כשיר ולא ייכלל בסגל. אנז' פרדי פלומן ייעדר בשל הרחקה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדאסקה, אור זהבי, מקס גרצ'קין, דן איינבינדר, אופיר קריאף, עלי מוחמד, לירן רוטמן, ליוואי גרסיה, אנתוני וארן.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים, פלייר. קובי אליהו
בשעה טובה. ורד/קובי אליהו

סקציה נס ציונה

מאמן נס ציונה, עמיר תורג'מן, אמר לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים מחר: "בית"ר קבוצה מהטופ 3 של הליגה, ואנחנו יודעים שנצטרך להיות ממוקדים ומרוכזים לאורך כל המשחק, כי ברגעים שאנחנו שם אז הרבה יותר קשה מולנו, אבל אם אנחנו קצת מרפים מהדריכות ומהנחישות שלנו אז כמו שקרה נגד מכבי חיפה. אנחנו גם מקבלים שערים שאפשר היה למנוע אותם. זה משחק קשה מול קבוצה מאוד קשה ונצטרך לבוא הכי דרוכים שאנחנו יכולים להיות". איתי עוזרי וסאביין לילאי יחזרו ל-11, רמאריק אטו יתופקד כמגן.

הרכב משוער: עומרי גלזר, רמאריק אטו, פרנסיסקו דוטארי, דריס ואוטנס, איתי עוזרי, רז נחמיאס, סאביין לילאי, אופק ביטון, שי אליאס, סקו טורה, מוסא מאזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully