וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבסטר הקדיש את השער לסבתו שנפטרה, סילבס: "היה משחק כאוס"

הסלובקי שכבש בבכורה בהפועל חיפה: "סבתי נפטרה הבוקר, היא הייתה המעריצה הכי גדולה שלי". סילבס: "אני בסדר עם התיקו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל חיפה קיבלו את ה-2:2 נגד הפועל רעננה הערב (שבת) ברגשות מעורבים. מצד אחד האדומים שוב לא הצליחו לנצח, אבל מצד שני חזרו מפיגור 2:0 לתיקו, במשחק בו היו יכולים לספוג גם ארבעה או חמישה שערים".

המאמן חיים סילבס סיכם: "זה היה משחק של כאוס מטורף. הגול הראשון שספגנו סחרר אותנו ואז הגיע השני לפני המחצית. היינו מאוד לא רגועים וצריך לומר את האמת, היינו מאוד פתוחים והם היו יכולים לגמור את המשחק. אני בסדר עם התוצאה הזו כי במחצית המצב היה רע מאוד ואיכשהו יצאנו בסדר".

מי שכבש את שער השוויון היה יקוב סילבסטר, שהגיע לפני כמה ימים אחרי חצי עונה רעה במ.ס. אשדוד. הסלובקי אמר בסיום: "אני רוצה להקדיש את השער לסבתא שלי, שהלכה לעולמה הבוקר, ואהבה אותי מאוד. היה קשה לשחק אחרי זה, אבל רציתי לשחק בשבילה, כי היא הייתה האוהדת הכי גדולה שלי, ואני שמח שניצחתי בשבילה".

החלוץ הוסיף: "לא הרגשתי טוב באשדוד, לכן עשיתי הכל כדי לעבור משם ואני שמח להיות פה. התאמנתי רק פעם אחת פה, אני מתרגל לחברים החדשים, ואני מקווה שזה יהיה מעבר חיובי עבורי. המאמן הראה שהוא בוטח בי ורוצה אותי, זה חשוב לי, זה מה שחלוץ צריך, ולכן רציתי לשחק פה. זאת קבוצה טובה, שצריכה להיות למעלה".

שחקן הפועל חיפה יקוב סילבסטר חוגג. לילך וייס רוזנברג
התעקש לשחק. סילבסטר/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully