וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי תל אביב: פיטר פלצ'יק ואורי ששון זכו במדליית הזהב

חגיגה ישראלית: פלצ'יק (עד 100 ק"ג) ניצח את יריבו הברזילאי בגמר, וחגג לעיני הקהל המקומי הנלהב. שעה לאחר מכן ששון הכניע את יריבו הקוריאני בגמר, והשלים יום מוצלח לנבחרת

יומו השלישי והאחרון של גרנד פרי תל אביב סיפק היום (שבת) שתי מדליות זהב לנבחרת הישראלית, וחגיגה גדולה לקהל בדרייב אין: ראשון היה זה פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג) שזכה במדליית הזהב וחגג לעיני הקהל המקומי, ולאחר מכן אורי ששון (מעל ל-100 ק"ג) ניצח גם הוא בגמר והשלים את היום המוצלח. כזכור, המשלחת השיגה עד כה מדליה אחת כשטל פליקר (עד 66 קילו) זכה במדליית ארד.

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי, 2018. GettyImages
נראה מצוין. פיטר פלצ'יק/GettyImages

הישג יפה לפיטר פלצ'יק (עד 100 קילו), שחודשים ספורים לפני המשחקים האולימפיים בטוקיו השיג את מדליית הזהב בתחרות בתל אביב. הישראלי עלה לגמר אחרי שניצח את קרל ריכרד פריי הגרמני בעזרת ווזארי אחרי קצת יותר מדקה בניקוד הזהב, ופגש בגמר את לאונדרו גונסאלבש הברזילאי בקרב על הזהב. פלצ'יק הצליח לבצע ווזארי בדקה האחרונה, ולשמור על היתרון עד לסיום כדי להבטיח את הזכייה בתואר, כשהקהל קורא בקול "פיטר, פיטר, פיטר". פלצ'יק, כזכור, זכה במדליית הארד באליפות אירופה בתל אביב ב-2018. הוא זכה במדליות גם בתחרויות באבו דאבי ובפריז, אבל באליפות העולם הודח כבר בסיבוב הראשון.

מוקדם יותר היום הוא עלה לחצי הגמר אחרי שניצח ברבע הגמר את קייל רייס הקנדי. רייס שלט מול הישראלי, שקיבל שני עונשים אך הצליח לגרד את הניצחון בזכות ווזארי. בשמינית הגמר פלצ'יק ניצח את מיקלוש קירנייקס. ההונגרי שלט בקרב והיה קרוב להשיג ניקוד, אבל פלצ'יק התעשת והגיב באיפון קצת יותר מדקה לסיום הזמן הרגיל של הקרב. פלצ'יק פתח את דרכו בסיבוב השני ונראה טוב מול סמית' השלישי, אבל התקשה להשיג ניקוד. סמית' צבר שני עונשים בגלל פאסיביות ו-38 שניות לסיום הוא קיבל עונש שלישי, מה שהעניק לפלצ'יק את הניצחון המוצדק.

הקהל הישראלי לא הספיק לחגוג עם הפודיום של פלצ'יק, ושעה אחרי זה עלה לקרב בגמר גם אורי ששון (מעל 100 ק"ג) שרשם בחצי הגמר ניצחון קשה על יאקיב חאמו האוקראיני אחרי 4:43 דקות, ובקרב על הזהב פגש את סונגמין קים הקוריאני. ששון שוב המחיש קור רוח ו-ווינריות, והצליח להשלים את הניצחון בעזרת ווזארי, ולשמור על היתרון עד לסיום.

ברבע הגמר התגבר ששון על סוון הנלי, גם במפגש דרמטי. הישראלי השיג ווזארי דקה וחצי לסיום הקרב, ספג ווזארי בחזרה, אבל חצי דקה לסיום ביצע ווזארי נוסף וקיבל איפון. מוקדם יותר ששון ניצח את אלישר יוסופוב האוזבקי. ששון פתח לא טוב וקיבל שני עונשים, אבל הגיב עם ווזארי כשנותרו 2:32 דקות לסיום הקרב. אחרי כמה שניות ששון ביצע עוד ווזארי שהפך לאיפון. ששון פתח את דרכו מול פדרו פינדה מוונצואלה גדל המימדים ואחרי דקה ו-9 שניות בלבד ניצח בגלל שלושה עונשים של יריבו שהיה פאסיבי לגמרי בלי שיזם שום דבר.

אורי ששון טוקיו. רויטרס
רוצה מדליה. אורי ששון/רויטרס

לי קוכמן (עד 90 ק"ג) הודח בשמינית הגמר אחרי הקרב השני שלו. קוגמן פתח את דרכו בסערה עם איפון מרשים על אלכסיס מתייה הצרפתי אחרי פחות משתי דקות בתוך הקרב. קוכמן, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, פגש בשמינית הגמר את מרכוס ניימן השוודי, ששלט בקרב וניצח באיפון מריתוק קצת יותר מדקה לסיום הקרב.

רועי סיוון (עד 90 ק"ג), עומרי קניון (עד 78 ק"ג) ונדב זוארץ (עד 90 ק"ג) לא הצליחו לתת פייט והודחו בקלות כבר בסיבוב הראשון. גם שושנה כחלון ורז הרשקו (מעל 78 קילו) הודחו מהר מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully