וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד עשה היסטוריה, רויס: "זו הסיבה שהבאנו אותו"

הסקורר הנורבגי הפך לשחקן הראשון שכובש חמישה שערים בשני משחקיו הראשונים בבונדסליגה, בגרמניה מתמוגגים, בורקי צחק: "הוא נחלש"

שחקנה של דורטמונד ארלינג הולאנד. GettyImages
איזה סקורר. ארלינג הולאנד/GettyImages

ארלינג הולאנד הגיע לבורוסיה דורטמונד כהבטחה גדולה אחרי שקרע רשתות בזלצבורג. אלא שספק אם גם בגרמניה האופטימיים שבפרשנים האמינו שההתאקלמות שלו תהיה כל כך חלקה. הסקורר הנורבגי נכנס כמחליף מול אוגסבורג וכבש שלושער ואמש נכנס שוב כמחליף מול קלן והוסיף צמד ב-1:5. בסך הכול שיחק הולאנד 57 דקות בלבד והספיק לנפק בהן חמישה שערים.

הולאנד הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הבונדסליגה שכובש חמישה שערים בשני משחקיו הראשונים. סתם לשם השוואה, הולאנד כבש בשני חצאי משחקים יותר ממה שמנצ'סטר יונייטד כבשה בכל 2020. הוא התעלה על אגדות כמו רוברט לבנדובסקי וגרד מולרו הרגל עוד נטויה.

"זה נהדר בשבילו", פרגן מרקו רויס שכבש גם הוא ובישל את אחד השערים של הולאנד, "זו הסיבה שהחתמנו אותו". בנוסף להיותו הראשון שכובש חמישה שערים בשני משחקיו הראשונה, הולאנד הוא השחקן השני הכי צעיר שכובש שלושער בבונדסליגה והראשון שכובש שלושער כמחליף בבכורה.

רומן בורקי שוער דורטמונד התבדח: "הוא כבר מתחיל להאט וכבש רק צמד. במחזור הבא תארח דורטמונד את אוניון ברלין למשחק קל על הנייר, משחק שבו הולאנד אולי יערוך גם בכורה בהרכב של הקבוצה שכבשה יחד איתו עשרה שערים בשני משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully