וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליי מאנינג: "עשיתי את זה בדרך שלי. קשה לי להסביר את האושר"

הקוורטרבק של ניו יורק ג'איינטס היה נרגש במסיבת העיתונאים, לאחר שהודיע על פרישה בגיל 39: "לא יכולתי להיות מישהו שאני לא. השחקנים והאוהדים ידעו שהם מקבלים את איליי האמיתי". הבעלים ג'ון מארה: "אף אחד בג'איינטס לא ילבש יותר את החולצה מספר 10"

בסוף זה נגמר. איליי מאנינג בן ה-39 עמד על הפודיום ונפרד רשמית מהמדים הכחולים של ניו יורק ג'איינטס, לאחר שבמהלך השבוע הודיע על כוונתו לפרוש בתום 16 עונות משחק ב-NFL, כולן במדי הענקים.

איליי מאנינג מכריז על פרישה, 24 בינואר 2020. GettyImages
לכל דבר טוב יש סוף. איליי מאנינג היום/GettyImages

"יש מעט מאוד רגעי פרישה כאלה ב-NFL", אמר מאנינג באצטדיון מטלייף בניו ג'רזי, ביתם של הג'איינטס, "קשה להסביר את הכיף והאושר שהיו לי ממשחק בליגה הזאת. מהרגע הראשון עשיתי את זה בדרך שלי, לא יכולתי להיות מי שאני לא. השחקנים והאוהדים ידעו שהם מקבלים את איליי כמו שהוא באמת".

מאנינג מחזיק בשיאים רבים בג'איינטס, בהם יארדים במסירה (57,023) ומסירות טאצ'דאון (366). הוא הצעיד את ניו יורק פעמיים לזכיה בסופרבול, בעונת 2007 ו-2011, כשבשתי הפעמים ניצח את טום בריידי וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול וזכה בתואר ה-MVP.

ג'ון מארה, אחד מבעלי הקבוצה, הכריז: "אף אחד לא ילבש יותר את החולצה מספר 10 בג'איינטס". הוא גם התייחס לטרייד ב-2004, כשמאנינג סירב לשחק בסן דייגו, שייעדה לו את הבחירה מספר 1 בדראפט: "זה כנראה הטרייד הכי טוב בהיסטוריה של המועדון". מארה התייחס גם לקאמבק שאליו הצעיד איליי את הג'איינטס מול דאלאס בעונת הרוקי שלו, וסיפר כי אביו וולינגטון אמר: "אני חושב שמצאנו את הבן אדם הנכון". זה היה המשחק האחרון שהאב ראה, לפני שהלך לעולמו בגיל 89 באוקטובר 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully