וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקו גוף ממשיכה להדהים את עולם הטניס, אוסקה מודה: "היא הדבר האמיתי"

בת ה-15 שהדיחה את אוסקה הלהיבה את מלבורן, קצרה מחמאות גדולות מהיריבה ונותרה המומה: "ברצינות, מה קורה בחיים האלה?"

קוקו גוף ממשיכה להיראות כמו העתיד של הטניס העולמי. היום (שישי) סיפקה האמריקאית בת ה-15 עוד תצוגה מדהימה, כשגברה 3:6, 4:6 תוך קצת יותר משעה על האלופה המכהנת נאומי אוסקה. באופן סמלי, הניצחון הגדול של גוף, שמתעתדת להיות הפנים של הטניס הנשי, מגיע שעות ספורות אחרי ההדחה של סרינה וויליאמס מהטורניר, הפנים של הענף במילניום הנוכחי.

גוף הפכה לטניסאית הצעירה ביותר אי פעם שמדיחה אלופה מכהת באוסטרליה, והיא גם הטניסאית הצעירה ביותר מאז ג'ניפר קפריאטי ב-1991 שמנצחת מדורגת יריבת טופ חמש בעולם בטורניר גרנד סלאם.

קוקו גוף עם נאומי אוסקה. GettyImages
"אף פעם לא נעים להפסיד לבת 15". אוסקה עם גוף/GettyImages

בסיום היא נראתה נרגשת במיוחד, דמעה בראיון סוף המשחק, וקיבלה ברכות חמות מאוסקה שניצחה אותה במפגש הקודם בין השתיים באליפות ארצות הברית בספטמבר. "ברצינות, מה קורה בחיים האלה? או מיי גאד!", אמרה בהתלהבות בסיום, והזכירה שהיא רק בת עשרה. "לפני שנתיים הפסדתי בסיבוב הראשון בטורניר נוער, והיום אני כאן, ברוד לייבר ארנה, זה פשוט משוגע".

גוף הודתה שלא האמינה שתנצח עד הרגע האחרון, ואמרה ש"עד הרגע האחרון אמרתי לעצמי להמשיך להילחם, כי אתה אף פעם לא יודע מה יכול לקרות".

בצד בשני, אוסקה נראתה מאוכזבת אבל גם מלאה במחמאות ליריבתה הצעירה. "אף פעם לא נעים להפסיד לילדה בת 15, נכון?", אמרה בסרקזם, וניתחה את השיפור במשחק של גוף מאז הפעם האחרון ביניהן. "ההגשות שלה הרבה יותר טובות. היא זזה בקלות על המגרש, ואני לא. היא הרבה, הרבה יותר טובה, ואני משוכנעת שרק תלך ותשתפר. היא הדבר האמיתי".

קוקו גוף חוגגת. GettyImages
תופעה. גוף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully