וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קרב צמוד עם דונצ'יץ': לברון ישמש קפטן באולסטאר לצד יאניס

שחקני החמישייה למשחק המסורתי נחשפו: טריי יאנג נבחר ופרץ בבכי, גם סיאקם ולאונרד בפנים. אנתוני דייויס ייבחר ראשון על ידי ג'יימס?

עריכת וידאו: ניר חן

שחקני החמישייה לאולסטאר 2020 שייערך בשיקגו ב-16 בפברואר, נחשפו הלילה (בין חמישי לשישי). כמדי שנה, גם הפעם הבחירות נקבעו בהתאם לחלוקה הבאה: 50 אחוזים מההצבעות של הקהל הרחב, 25 אחוזים על ידי שחקני הליגה ו-25 אחוזים נוספים על ידי פאנל של אנשי תקשורת.

השנה, כמו בשנה שעברה, נבחרו לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו לשמש כקפטנים. לברון נבחר כנציג המערב אחרי קרב צמוד עם לוקה דונצ'יץ', שנתן פייט לא רע אבל בסופו של דבר יסתפק "רק" במקום בחמישייה לצד לברון, אנתוני דייויס, ג'יימס הארדן וקוואי לאונרד.

הבחירות במזרח היו מעניינות יותר. יאניס אנטטוקומפו נבחר ראשון כצפוי, אולם ג'ימי באטלר, כוכב העונה המפתיעה של מיאמי, נותר בחוץ. מי שנכללים בחמישייה לצד יאניס הם טריי יאנג שמעמיד מספרים מרשימים בעונתו השנייה באטלנטה, פסקל סיאקם שמצטיין בטורונטו, ג'ואל אמביד שנכנס למרות עונה בינונית ורוויית פציעות בפילדלפיה, וקמבה ווקר מבוסטון.

בשבוע הבא תיחשף רשימת המחליפים למשחק המסורתי, ובהתאם למתכונת החדשה ייערך דראפט בין הקפטנים בו לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו יוכלו לבחור שחקנים מכל קונפרנס. כשנשאל לברון ג'יימס האם הוא מתכוון לנצל את הבחירה הראשונה כדי לבחור בחברו לקבוצה אנתוני דייויס, השיב בציניות: "אני לא מחבב אותו עד כדי כך".

כך או כך, את הרגע המרגש סיפק טריי יאנג שהתבשר על בחירתו לחמישיית המזרח ופרץ בבכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully