וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מודה: "באיירן הייתה טובה יותר, הגיע לה לנצח"

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב בסיום ה-80:68 מול באיירן מינכן: "שיחקנו רע ולא היינו מרוכזים". מאמצים לרשום את אמארה סטודמאייר לדרבי ביום ראשון

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: תגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על אולימפיה מילאנו

לא מעט פרצופים מאוכזבים נרשמו על ספסלה של מכבי תל אביב לאחר שהקבוצה נחלה הערב (חמישי) את הפסדה הראשון אי פעם לבאיירן מינכן, 80:68. השחקנים של יאניס ספרופולוס נקלעו לפיגור כבר מהפתיחה וסבלו מיום חלש בהתקפה הן מצד סקוטי ווילבקין (3 מ-17 מהשדה) וגם מצדו של טיילר דורסי (4 נקודות). על אף שארון ג'קסון נתן את משחקו הטוב ביותר בצהוב (11 ו-6 אס') ולמרות 14 נקודות של אלייז'ה בראיינט הצהובים נחלו הפסד שביעי העונה ביורוליג.

מי שינחת מחר בצהריים בישראל הוא אמארה סטודמאייר שחתם שלשום בקבוצה. במכבי חשבו בתחילה לא לרשום את השחקן לקראת הדרבי התל אביבי ביום ראשון הקרוב (21:05, ספורט 5) אך הנטייה במועדון היא לעשות מאמץ כדי שסטודמאייר יוכל להרשם לדרבי ולהעמיד סגל חזק ככל שניתן לקראת המפגש היוקרתי.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "רוצה לברך את באיירן על הניצחון, הם שיחקו טוב יותר והגיע להם לנצח. שיחקנו משחק רע ולא היינו מרוכזים, איחרנו מאוד הגנתית, פספסנו את כדורי ה-50 50, פספסנו הזדמנויות למשחק המעבר דרך הריבאונד, אלה דברים שאנחנו צריכים להמנע מהם. התקפית היינו איטיים בקבלת ההחלטות, חוץ מברבע השני ששיחקנו הגנה טובה וחזרנו למשחק, בכל שאר הרבעים באיירן הייתה טובה יותר, במיוחד בדקות האחרונות, הם שיחקו חכם, שלטו במשחק וניצחו אותו. נצטרך ללמוד מההפסד הזה ולשחק טוב יותר במשחקים הבאים".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב בכדורסל. דני מרון
"באיירן הייתה טובה יותר". יאניס ספרופולוס/דני מרון

המצטיין של באיירן, ניהאד ג'דוביץ': "העונה עד עכשיו היתה קשה מאוד עבורינו עם פציעות גדולות וקטנות, וקשה מאוד להתאושש מדברים כאלה. היה לנו רצף של כמה הפסדים וזה יושב לך בראש במובן מסויים, אבל הים שיחקנו פשוט מצויין וניצחנו ואני שמח על כך".

מאמן באיירן, אוליבר קוסטיץ' היה במצב רוח טוב במיוחד בסיום: "זה היה ניצחון קבוצתי נהדר. אני מאוד גאה בשחקנים. למעשה השגנו שני ניצחונות הערב - אחד על המגרש, והשני בכך שלשחקן שלנו ולדימיר לוצ'יץ' נולדה היום בת. מבחינתנו מדובר בשתי שמחות כך שאנחנו הולכים לחגוג קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully