וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 80:68 לבאיירן מינכן

הצהובים פיגרו במרבית שלבי המשחק מול נועלת הטבלה, ונחלו הפסד ראשון אי פעם מול הבווארים. ניהאד ג'דוביץ' (19) להט אצל המנצחת, הופעה חלשה לסקוטי ווילבקין

אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב מול פאול ציפסר שחקן באיירן מינכן. ברני ארדוב
ניצחון ראשון אי פעם לבאיירן על הצהובים. אלייז'ה בראיינט מול פאול ציפסר/ברני ארדוב

לאחר שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג, הפסידה הערב (חמישי) מכבי תל אביב 80:68 לנועלת הטבלה באיירן מינכן, שהשיגה ניצחון ראשון אי פעם על הצהובים. ניהאד ג'דוביץ' הצטיין בשורות המנצחת עם 19 נקודות ומהלכי מומנטום חשובים, כשפאול ציפסר מוסיף 17 ו-9 ריב'. גרג מונרו לא היה בשיאו, אבל היה סולידי עם 9 ו-10 ריב'. האורחת סבלה מיום חלש במיוחד של סקוטי ווילבקין שסיים עם 9 נקודות ב-3 מ-17 מהשדה כשגם טיילר דורסי היה לא טוב עם 4 נקודות בלבד. אלייז'ה בראיינט הוליך את השחקנים של ספרופולוס עם 14 נקודות כשארון ג'קסון עם משחקו הטוב יותר בצהוב מוסיף 11 ו-6 אס', אך כאמור זה לא הספיק למכבי תל אביב שנחלה הפסד שביעי העונה ביורוליג.

קלעו לבאיירן מינכן: ניהאד ג'דוביץ' 19 נקודות, פאול ציפסר 17 ו-9 ריבאונדים, מאודו לו 9, גרג מונרו 9 ו-10 ריבאונדים, פטרי קופונן 9, דנילו בארתל 6 ו-6 ריבאונדים, טי ג'יי בריי 5, לאון ראדושביץ' 4, ג'ושוע הוסטיס 2. מתיאה לסור (10:21 דקות), דייגו פלקאדורי (04:22) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: אלייז'ה בריאנט 14 נקודות, ארון ג'קסון 11 ו-6 אסיסטים, אות'לו האנטר 10 ו-7 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 9 (3 מ-17 מהשדה) ו-8 אסיסטים, קווינסי אייסי 6, ג'ייק כהן 5, אנג'לו קלויארו 5, טיילר דורסי 4 (0 מ-5 לשלוש), ג'יילן ריינולדס 4 ו-5 ריבאונדים. דני אבדיה (04:19 דקות) וסנדי כהן (1:58) שותפו, אך לא קלעו.

גרג מונרו, באיירן מינכן. GettyImages
באיירן הוליכה כמעט לכל אורך המשחק. מונרו/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1:

הצהובים פתחו את המשחק בצורה מעט מנומנמת ואיפשרו לניהאד ג'דוביץ' להריץ את הבווארים ל-7:16. מכבי תל אביב המשיכה להתקשות בהתקפה, כשגם בהגנה איפשרו הצהובים ליריבה יותר מידי סלים קלים. בסיום רבע ראשון חלק מצד האורחת, הוליכה באיירן מינכן 12:23.

רבע 2:

ההתקפה הצהובה המשיכה להיראות רע מאוד, כשהגנה המקומית מוכנה לכל התרגילים של האורחת והצליחה להעלים לגמרי את סקוטי ווילבקין. חמש נקודות רצופות של מכבי תל אביב מבית היוצר של ג'יילן ריינולדס וארון ג'קסון הוריד את הפער לחד ספרתי, וגרמו לבאיירן להוריד את השחקנים לפסק זמן. אלייז'ה בראיינט התעורר והאורחת רצה 2:15 וקבעה 29:29. על אף מחצית ראשונה חלשה, ירדו הצהובים למחצית בפיגור מינימלי, 33:35 לבאיירן.

ניהאד ג'דוביץ' שחקן באיירן מינכן מול אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
ג'דוביץ' מול בראיינט/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

רבע 3:

סקוטי ווילבקין קלע נקודות ראשונות במשחק כדקה וחצי בתוך הרבע השלישי לאחר שקבר שלשה והוריד ל-37:36. הסקורר של הצהובים קלע שלשה נוספת והעביר את היתרון אל המארחת לראשונה מאז הדקות הראשונות במשחק כשקבע 39:41. המארחת התעשתה והחזירה לעצמה את היתרון. על אף ארבע נקודות רצופות של טיילר דורסי, שהיו הראשונות שלו במשחק, ירדה באיירן לקראת הרבע המכריע ביתרון 53:57.

רבע 4:

חמש נקודות רצופות של המארחת העלו את ההפרש ל-9 וגרמו ליאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן דקה וחצי בתוך הרבע הרביעי. הצהובים שוב חזרו ולא איפשרו לבאיירן לברוח, כשריבאונד ההתקפה בעיקר סייע למכבי תל אביב להישאר בתמונה. נקודות ראשונות של ג'דוביץ' מאז המחצית הראשונה קבעו 66:74, 2 וחצי דקות לסיום. מכבי תל אביב לא הצליחה לאיים על היתרון של באיירן בזמן שנותר, ובסיום המארחת חגגה ניצחון ראשון אי פעם על הצהובים - 68:80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully