וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו גברה 75:80 על ריאל מדריד בחוץ, 32 נקודות לשיין לארקין

הגארד האמריקאי שוב היה ענק במשחק גדול והוליך את המוליכה לניצחון תשיעי ברציפות. פנרבחצ'ה ניצחה 64:73 את מילאנו. ז'לגיריס הביסה 80:104 את אלבה ברלין

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור הקודם

ארבעה משחקים נעלו הערב (שישי) את המחזור ה-21 ביורוליג כשבמוקד המפגש הענק בין ריאל מדריד לאנאדולו אפס הבטיח וגם קיים, כשלאחר מאבק קשה הצליחה המוליכה - וככל הנראה הקבוצה הטובה באירופה כיום - אנאדולו אפס לגבור 75:80 על ריאל מדריד בחוץ. פנרבחצ'ה שנחלה במחזור הקודם הפסד ראשון לאחר שלושה ניצחונות רצופים, חזרה לנצח לאחר שגברה 64:73 מילאנו שממשיכה לאבד גובה. פנאתינייקוס השיגה ניצחון שלישי ברציפות לאחר שגברה 88:100 על וילרבאן. ז'לגיריס קובנה הביסה 80:104 את אלבה ברלין.

שחקנה של אנאדולו אפס שיין לארקין מול שחקנה של ריאל מדריד פקונדו קמפאסו. GettyImages
אנאדולו בלתי ניתנת לעצירה. שיין לארקין מול קמפאצו/GettyImages

ריאל מדריד - אנאדולו אפס 80:75

לראשונה מזה 15 שנה הצליחה אנאדולו אפס לנצח את ריאל מדריד בחוץ, אך גם הנתון הזה לא גורם לניצחון של מוליכת היורוליג במדריד להיראות מפתיע. אנאדולו הגיעה למשחק העונה מול הבלאנקוס כקבוצה הטובה ביותר באירופה והערב היא נתנה הוכחה ניצחת לכך לאחר שגברה 75:80 על השחקנים של פאבלו לאסו והתבססה במקום הראשון עם פער של שלושה ניצחונות על ריאל שבמקום השני. שיין לארקין כרגיל היה מעל כולם, כשלאחר מחצית ראשונה בה מעט התקשה התפוצץ בשנייה וסיים עם 32 נקודות. בצד השני 15 של טריי תומפקינס ו-13 של סרחיו יואי לא עזרו למפסידה שסבלה מערב קליעה רע ולא אופייני מצדו של ג'ייסי קרול ורשמה הפסד יורוליג שלישי ברציפות.

שחקן פנרבחצ'ה ניקולה קאליניץ'. רויטרס
פנר שבה למסלול הניצחונות. ניקו קאליניץ'/רויטרס

פנרבחצ'ה - אולימפיה מילאנו 64:73

השחקנים של ז'ליקו אוברדוביץ' עם ניצחון רביעי מתוך חמשת משחקיהם האחרונים ביורוליג ונראה שפנרבחצ'ה יוצאת אט אט מהמשבר העצום בו היתה נמצאת עד לפני כחודש. מילאנו לעומתה סופרת הפסד שני ברציפות ונראה שהשחקנים של אטורה מסינה שווים מאבק על מקום בשמינייה ראשונה, אך בהחלט לא קבוצת הצמרת שחלק מהפרשנים חשבו שיהיו. לואיג'י דאטומה הוליך שישה שחקנים של פנר עם ספרות כפולות וסיים עם 14 נקודות ו-6 ריב'. ננדו דה קולו הוסיף 12, כשארבעה שחקנים נוספים מוסיפים 10 כ"א. אצל מילאנו קיילב טארצבסקי (19) בלט אך זה לא הספיק לאיטלקים שכעת רחוקים משחק אחד בלבד מהטורקים שעלו למקום התשיעי.

מאמן ז'לגיריס קובנה שאראס יאסיקבצ'יוס עם סרחיו רודריגס, ריאל מדריד. GettyImages
ניצחון גדול לז'לגיריס. שאראס יאסיקביצ'יוס/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - אלבה ברלין 80:104

לאחר ההפסד המאכזב במחזור הקודם לפנתאתינייקוס חזרה הערב ז'לגיריס קובנה לביתה והתפוצצה על אלבה ברלין האומללה, שלרבע האחרון - שהיה לפרוטוקול בלבד - עלו השחקנים של שאראס ביתרון 52:84. בסיום המחצית הראשונה הוליכו הליטאים 27:54 ולמעשה מהפתיחה היה ברור לאיזה צד המשחק הזה יילך. קיי.סי. ריברס הוליך את המנצחת עם 17 נקודות מהספסל כשמלבדו עוד ארבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל ז'לגיריס. האורחת ספגה תבוסה מהדהדת, שקטעה מבחינתם שני ניצחונות רצופים.

יאניס פפאפטרו שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
הוביל את פאו לניצחון שלישי ברציפות. יאניס פפאפטרו/GettyImages

פנאתינייקוס - וילרבאן 88:100

המארחת עם ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג והיא מתבססת במקום השישי. לאחר רבע ראשון צמוד ברחו השחקנים של ריק פיטינו לפער דו ספרתי ברבע השני כשהאורחת מצרפת לא מצליחה לאיים על היוונים שהראו עליונות ברורה על וילרבאן. ג'ימר פרידט (22) ויואניס פפאפטרו (21) הוליכו את פאו כשניק קלאתיס תורם 10 ו-17 אס'. וילרבאן עם הפסד חמישי ברציפות והיא רחוקה שני ניצחונות מהמקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully