וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "יש מספר שחקניות כדורסל שיכולות לשחק ב-NBA"

הבלאק ממבה נשאל הוא מסוגל לדמיין מצב בו בתו בת ה-13 ג'יאנה תגיע לליגה של הגברים - ואז נקב בשלוש שחקניות ספציפיות שהיו יכולות להצליח ב-NBA. וגם: מה הוא חושב על לברון שעומד לעקוף אותו בטבלת קלעי כל הזמנים?

עריכת וידאו: ניר חן

קובי בריאנט נפרד מה-NBA לפני שלוש שנים וחצי, אבל מעולם הכדורסל הוא לא ממהר להיפרד כל כך מהר. הבלאק ממבה מופיע במשחקים מפעם לפעם, והקשר שלו לענף כדורסל הנשים רק הולך ומתחזק בשל הקריירה של בתו בת ה-13 ג'יאנה. בריאנט דואג להבהיר ליורשת כי ביכולתה להיות כל מה שתרצה - אולי אפילו להגיע לליגת הכדורסל הטובה בעולם.

"אני חושב שיש כמה שחקניות שיכולות לשחק ב-NBA כבר עכשיו, למען האמת", אמר ל-CNN כשנשאל האם הוא רואה סיטואציה בה ג'יאנה תשחק באותה ליגה בה כיכב במשך 20 שנה. "יש הרבה שחקניות עם המון כישרון, שמסוגלות לעשות זאת. דיאנה טוראסי, מאיה מור, אלנה דלה דון... יש הרבה שחקניות מוכשרות שיכולות להחזיק מעמד ב-NBA".

לברון ג'יימס עם קובי בריאנט. GettyImages
"כשאני הגעתי לליגה, הגיל הממוצע היה 32-33. עכשיו כשאתה בן 35 כולם אומרים, 'אתה גמור'"./GettyImages

טוראסי, שנחשבת לאחת השחקניות הטובות בכל הזמנים, כבר בת 37, ובכל זאת העמידה אשתקד ממוצעים של 20.7 נקודות ו-5.3 אסיסטים למשחק במדי פיניקס. מור בת ה-30 הודיעה בשנה שעברה כי תיקח שנת חופש, וגם לעונה הקרובה היא לא צפויה להתייצב. דלה דון, גם כן בת 30, הוליכה את וושינגטון לאליפות ה-WNBA אשתקד עם ממוצעים של 19.5 נקודות ו-8.3 ריבאונדים לערב.

בהמשך השבוע צפוי בריאנט לאבד את מקומו כקלעי השלישי בטיבו בליגה הטובה בעולם (33,644 נקודות) ללברון ג'יימס, שרחוק ממנו 44 נקודות בלבד. "צריך לשמוח בשביל הבנאדם שמגיע אחריך ומסוגל להתעלות על מה שעשיתי", פרגן קובי. "זה די ילדותי לחשוב או להתנהג בצורה אחרת. לברון הגיע לעונה הזאת עם אנשים שאמרו שהוא גמור. כשאני הגעתי לליגה, הגיל הממוצע היה 32-33. עכשיו כשאתה בן 35 כולם אומרים, 'אתה גמור'. זה די מטופש. אבל לברון עושה עבודה פנטסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully