וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס מחכה לחיזוק: "צריך מישהו מוכח, בגלל זה אנחנו קצת מתעכבים"

מאמן הפועל באר שבע לא משחרר בינתיים את יוספי ("אני רואה אותו ברוטציה") וממשיך לחפש זרים: "הזמן מתקצר, נצטרך לקבל החלטות בקרוב"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל באר שבע תתארח בקרית שמונה בשבת הקרוב בתקווה להמשיך במומנטום. "אם נביא את הדקות הטובות שלנו מהמשחק האחרון נוכל לעשות תוצאה טובה", אמר יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים. "הניצחון הקודם היה חשוב מאוד כדי ליצור המשכיות. ברור שזה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, היו 20 דקות מצוינות, עד הפנדל שלא קיבלנו וזה הכניס את השחקנים שלנו לעצבים. היינו לחוצים מוקדם מדי".

מאמן הפועל באר שבע נשאל על חלון ההעברות ואמר: "הוא לא בורח לנו, אנחנו עובדים ועושים את זה בשקט. כל יום אנחנו יושבים שעות ורואים ובודקים ומנסים לעשות את הכי טוב. הזמן מתקצר ונצטרך לקבל החלטות בימים הקרובים. זה שונה מאוד ממה שהיה בבני יהודה, שם הייתי מביא שחקנים למבחנים, וגם אם זה שחקן צעיר אתה יכול לבנות אותו עם הזמן, לא כמו במועדונים גדולים. פה נצטרך לקבל מישהו יותר מוכח, מישהו עם יותר קבלות, ובמועדונים כאלה אין זמן לתת. רוצים תוצאות מיד. זה שונה קצת, אבל יש גם אופציות כלכליות גדולות יותר. בגלל זה אנחנו קצת מתעכבים, והכי חשוב לי מהכל זה שחקנים שהיו פעילים ויוכלו להיכנס עכשיו לעניינים. אנחנו צריכים משהו במיידי".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת. לירון מולדובן
"אנחנו צריכים משהו במיידי". אבוקסיס/לירון מולדובן

על האפשרות שישאיל את תומר יוספי אמר אבוקסיס: "הוא רוצה לשחק, כרגע לא צירפנו שחקנים בעמדה הזאת. אמרתי לו שנראה לקראת סוף החלון, אם נצרף שחקנים והוא ירצה ללכת לשחק, ניתן לו. כרגע אמרתי לו שאני לא משחרר אותו, כי אני רואה אותו ברוטציה שלנו". לבסוף, על שיר צדק אמר המאמן: "שיר צדק חוזר לרוטציה, הוא לא שיחק הרבה זמן. הוא לא היה בעניינים הרבה זמן ויש לו חלודה להוריד, יש עוד עונה ארוכה ואני בטוח שנשתמש בו".

ז'וזואה התייחס לחילופי המאמנים והתאקלמותו בקבוצה מבירת הנגב: "אני נותן הכל, אני לא אוהב להפסיד, אפילו מול הבת שלי. אני נהנה כאן, טוב לי בישראל. בטורקיה היו לי חמישה מאמנים בעונה אחת, אז אני רגיל לזה".

עוד בוואלה!

בורחה ואייה דורש 400 אלף יורו, הפועל באר שבע נוטה לרדת ממנו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully