וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טל פליקר זכה במדליית ארד בגרנד פרי תל אביב

הישראלי, שנוצח מוקדם יותר בחצי הגמר, ניצח את ילדוס שומקאנוב הקזחי עם ווזארי בניקוד הזהב. שמאילוב הפסיד בקרב על הארד

הג'ודוקא טל פליקר. קובי אליהו
הצליח לזכות במדליית הארד. פליקר/קובי אליהו

גרנד פרי תל אביב בג'ודו יצא הבוקר (חמישי) לדרך בדרייב אין זו השנה השנייה ברציפות, עם 548 ספורטאים מ-83 מדינות. המוקד נמצא במשקל עד 66 ק"ג, שם נאבקו ברוך שמאילוב וטל פליקר על הכרטיס היחיד שיש בכל משקל לאולימפיאדת טוקיו 2020.

seperator

גברים

עד 66 ק"ג

ברוך שמאילוב לא הצליח לזכות במדליית הארד והפסיד בקרב עליה לדניאל קארגנין הברזילאי בתום קרב של 6:18 דקות ושלושה עונשים שקיבל. שמאילוב שעלה אוטומטי לסיבוב השני צלח גם אותו, כשניצח את נאבור קסטיו המקסיקני. בסיבוב השלישי פגש את סרדור נורילייב האוזבקי ועבר גם אותו, לפני שניצח באיפון את הקזחי יילדוס זומאקנוב ועלה לחצי הגמר. אלא ששם שמאילוב נכנע לקזחי אחר - ירלן שריקז'אנוב, וירד לקרב על הארד.

טל פליקר זכה במדליית ארד אחרי שניצח את ילדוס שמוקאנוב הקזחי. פליקר פתח אגרסיבי יותר והקזחי נענש קצת יותר משתי דקות לסיום הקרב על פאסיביות. הקרב נכנס לניקוד זהב ושם הצליח פליקר לבצע ווזארי אחרי דקה ו-34 שניות וזכה במדליית הארד. פליקר החל מהסיבוב השני, שם ניצח את יוקי השיגוצ'י היפני. בסיבוב השלישי פגש את שקראם אחאדוב האוזבקי, ואחרי עוד ניצחון עלה לחצי הגמר עם ניצחון נאה על דניאל קרנין מברזיל, אבל בחצי הגמר גם הוא נעצר עם הפסד לבאול אן הקוריאני, וירד לקרב על הארד.

ירין מנגד ניצח בסיבוב הראשון את שוגן נקאקו מהפיליפינים, ונכנע ירלן שריקז'אנוב מקזחסטן בסיבוב השני.

עד 60 ק"ג

רועי רוזן הפסיד בסיבוב השני לחקברדי ג'ומאייב מטורקמיניסטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ודוקא ישראלית גפן פרימו. קובי אליהו
מחוץ לפודיום. גפן פרימו/קובי אליהו

עד 48 ק"ג

שירה ראשונה צלחה את הקרב הראשון שלה כשהתגברה על ליילה אלייבה מאזרבייג'ן. בסיבוב השני פגשה את נצומי צונודה היפנית, ונכנעה לה עם ניקוד זהב.

תמר מלכה ניצחה בסיבוב הראשון את דווי שושילה ליקמבאם ההודית. בקרב השני, מול אווה צ'רנוביצקי מהונגריה, הישראלית ספגה ווזארי ואיפון והודחה.

עד 52 ק"ג

גילי כהן עלתה אוטומטי לסיבוב השני, שם פגשה את אנאיס מוסדיה הצרפתייה. מוסדיה הוליכה, אבל נסוגה לאחור וספגה עונשים עד להפסד. בסיבוב השלישי כהן פגשה את אנסטסיה פוליקארפובה הרוסייה, אבל הפסידה בשני ווזארי.

גפן פרימו עלתה אוטומטית לסיבוב השני, שם ניצחה את הספרדייה לאורה בויה באיפון. לאחר מכן פרימו הפסידה ונשלחה לבית הניחומים אחרי שספגה שלושה עונשים מול דה סול פארק הקוריאנית, ובבית הניחומים הודחה מול שרלין ואן סינק באיפון.

פז כפרי העפילה אוטומטית לסיבוב השני, שם הפסידה ליריבתה מהונגריה והודחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully