וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ברק לדרר צפוי לאמן את הקבוצה בדרבי

23.1.2020 / 9:35

עוזר המאמן, שמעביר את האימונים מאז פיטורי בית הלחמי בתחילת השבוע, אמור להיות זה שידריך את הקבוצה ביום ראשון הקרוב. בקבוצה פועלים על מנת למנות מאמן זר עד לסיום העונה בלבד, אך לא נכנסו למשא ומתן עם אף מועמד בשלב זה

פלייר מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס מפוצץ מסיבת עיתונאים/אתר רשמי

ארבעה ימים עברו מאז פיטרה הפועל תל אביב את אריאל בית הלחמי, והאדומים עדיין לא מצאו מאמן שיעמוד על הקווים. מי שצפוי לשמש כמאמן הקבוצה בדרבי התל אביבי ביום ראשון הוא עוזר המאמן ברק לדרר, כשלצדו יעמוד עוזר המאמן השני עומר בילנסקי ומאחוריהם המנהל המקצועי עידן פלדה. לדרר ובילנסקי מעבירים את אימוני הקבוצה מאז פיטורי בית הלחמי, ורק מינוי מפתיע של מאמן היום יגרום לכך שהשניים לא יהיו אלה שיעבירו את המשחק.

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימים לא קלים. גינת/ברני ארדוב

בינתיים נראה כי האופציה המועדפת על ראשי המועדון היא החתמת מאמן זר. בקבוצה שוחחו עם עשרות מועמדים מאז פיטוריו של בית הלחמי, אך עם אף אחד מהם לא הגיעו לכדי משא ומתן על צירופו. מועמדותו של שרון דרוקר, שהיה מי שאמור לרשת את בית הלחמי על פי רוב ההערכות, לא נמצאת בשלב זה על הפרק לעונה הקרובה.

בקבוצה מעוניינים להחתים את המאמן הקבוע עד לסיום העונה בלבד ולא מעבר לכך כדי שיוכלו לעשות הערכות מחדש בקיץ ולא להתחייב מעכשיו על העונה הבאה. למרות שהם מדורגים במקום העשירי בטבלה, בהפועל עדיין מאמינים כי ניתן להגיע למקום השישי, המטרה הנוכחית של האדומים, ומקווים להתחיל במומנטום חיובי כבר בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully