וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א גברה 70:81 על ולנסיה, זניט הפתיעה את אולימפיאקוס

אלופת אירופה השלימה ניצחון כפול על הספרדים. זניט ניצחה 87:91 את היוונים למרות 31 נקודות של ספאנוליס. ברצלונה ניצחה את הכוכב האדום בלגרד. באסקוניה גברה על חימקי

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

ארבעה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול באיירן מינכן נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג. אלופת היורוליג צסק"א מוסקבה השיגה ניצחון שלישי ברציפות על יריבה ספרדית, ורביעי ברציפות בכלל במפעל, כשגברה 70:81 על ולנסיה. ברצלונה שרדה מותחן מול הכוכב האדום בלגרד וגברה עליה 82:86. זניט סנט פטרסבורג המשיכה במגמת השיפור שלה לאחר שניצחה 87:91 את אולימפיאקוס. באסקוניה קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים וניצחה 79:83 את חימקי מוסקבה.

יוהאנס פויגטמן שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
ניצחון רביעי ברציפות. יוהאנס פויגטמן/GettyImages

צסק"א מוסקבה - ולנסיה 70:81

זה לא הלך קל כמו בסיבוב הקודם, אז הביסו השחקנים של דמיטריוס איטודיס את ולנסיה 71:96, אך בסופו של דבר צסק"א השלימה את העבודה וסגרה ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג לאחר 70:81. ולנסיה מצידה רשמה הפסד לאחר שני ניצחונות רצופים, אך ממש לא ויתרה והקשתה על אלופת היורוליג עד הדקות האחרונות. עם זאת, העטלפים לא הצליחו לעצור את יוהאנס פויגטמן שהוליך את המנצחת עם 19 נקודות ו-10 ריב', כשמייק ג'יימס הוסיף 14 ו-5 אס'. רגע מדאיג עבור הרוסים נרשם בחימום כשאנדריי וורונצ'ביץ' נחת לא טוב על רגלו, נאנק מכאבים ולא נטל חלק במשחק.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
להט והוליך את ברצלונה לניצחון שני ברציפות. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages

ברצלונה - הכוכב האדום בלגרד 82:86

אנשי ואוהדי ברצלונה יכלו לנשום לרווחה בתום המותחן בין קבוצתם לבין הכוכב האדום בלגרד. הקטאלנים פתחו נהדר נגד אלופת סרביה, אך ראו כיצד האורחת העיקשת חוזרת למשחק ועולה ליתרון, כשלקראת הרבע הרביעי הוליכו האורחים 62:66. עם זאת, ברצלונה ידעה להעלות הילוך ברגעים הנכונים, כשברבע האחרון רצו המקומיים 2:15 והחזירו לעצמם את היתרון, אותו לא שמטו עד הסוף. ניקולה מירוטיץ' הוליך את שחקני בארסה עם 25 נקודות ו-6 ריב'. ברצלונה עם ניצחון שני ברציפות ביורוליג, בעוד הכוכב האדום רושמת הפסד רביעי ברציפות.

שחקנה של באסקוניה שאבון שילדס. GettyImages
הוליך את באסקוניה לניצחון לאחר שלושה הפסדים רצופים. שאבון שילדס/GettyImages

באסקוניה - חימקי מוסקבה 79:83

המארחת הגיעה למשחק עם מאזן לא מחמיא של ניצחון בודד מתוך שבעת משחקיה האחרונים ביורוליג, אבל עם תנופה מהניצחון הענק והדרמטי בליגה על ריאל מדריד, ועל אף שנכנסה לרבע המכריע בפיגור 63:61, ידעה באסקוניה להרים את הרמה ברבע האחרון וקטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים במפעל בעזרת ערב נהדר של שאבון שילדס שסיים עם 22 נקודות. חימקי לעומת זאת, יכולה להיות מאוכזבת לאחר שנראתה טוב, בהמשך לניצחון שלה במחזור הקודם על ריאל מדריד, אך קיבלה הופעה התקפית בינונית מצידו של אלכסיי שבד, שאמנם קלע 18, אך באחוזים מזעזעים מהשדה (7 מ-24), כשגם 16 של יונאס ירבקו לא עזרו לאורחים.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס בכדורסל. GettyImages
משחק עצום שלו לא הספיק לאולימפיאקוס המאכזבת. ואסיליס ספאנוליס/GettyImages

זניט סנט פטרסבורג - אולימפיאקוס 87:91

עד לפני כמה שבועות נראה היה שזניט סנט פטרסבורג מסתמנת כקבוצה החלשה במפעל, אך הערב השלימו הרוסים ניצחון שלישי בארבעת משחקיהם האחרונים ביורוליג, וביום בהיר בהחלט ניתן לראות את זניט נכנסת למאבק על שמונה הראשונות, בהנחה ותציג כדורסל נחוש כפי שהציגה הערב. אולימפיאקוס סיימה את הרבע הראשון ביתרון 24:27, וקיבלה משחק שיא מואסיליס ספאנוליס שקלע 31 נקודות ומסר 7 אס'. מדובר במספר הנקודות הגבוה ביותר שקלע היווני הותיק מאז אוקטובר 2014, אך זה לא עזר לקבוצתו הלא יציבה שנכנעה 91:87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully