וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר נבחרת קפריסין יאניס קוסולוס מועמד למ.ס אשדוד

22.1.2020 / 18:23

קוסולוס בן ה-23, שהיה חלק אינטגרלי מהסגל של בן שמעון בנבחרת קפריסין, עשוי להחליף את לאו אווסו. ניסיונות לשכנע את רוני אוואט להישאר

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

קשר נבחרת קפריסין יאניס קוסולוס מועמד להצטרף למ.ס אשדוד במקום לאו אווסו שעזב לוונקובר. קוסולוס בן ה-23, קשרה של אומוניה ניקוסיה, היה חלק אינטגרלי מנבחרת קפריסין תחת רן בן שמעון בכל הקמפיין האחרון. באשדוד עדיין לא החליטו סופית ויש עוד שחקנים המועמדים לעמדת הקשר האחורי, אבל קוסולוס נמצא גבוה ברשימה. באותה רשימת רכש נמצאים גם שחקני התקפה וביניהם קיליאן שרידן, חלוץ עירוני קרית שמונה, אותו גם מכיר בן שמעון היטב מהתקופה ששרידן שיחק בקפריסין.

המאמן החדש של אשדוד לא רוצה לוותר על רוני אוואט. כפי שפורסם כאן הבוקר (רביעי), אוואט החליט אמש לא לקבל את החלטת המועדון להזיז אותו לתפקיד עוזר המאמן אחרי ששימש כמאמן הקבוצה מתחילת העונה, והבוקר הוא לא הגיע לאימון הבכורה של בן שמעון בלי שדיווח על כך לאיש.

בן שמעון שעבד עם אוואט בקדנציה הקודמת שלו באשדוד לא רוצה לוותר עליו וינסה לשכנע אותו להישאר מאחר שהיו ביניהם יחסים מצויינים, אבל הסיכויים שיצליח קלושים. גם אלי לוי ששימש כמאמן זמני מעדיף להתרכז בקבוצת הנוער של המועדון ולא להיות במקביל עוזר מאמן בבוגרים.

יאניס קוסולוס, נבחרת קפריסין, מול רומלו לוקאקו, נבחרת בלגיה. AP
הנדוניה של בן שמעון? קוסולוס מול רומלו לוקאקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully