וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דרק ג'יטר ולארי ווקר נכנסו להיכל התהילה

השורטסטופ האדיר של ניו יורק יאנקיז זכה ב-99.7 אחוז מקולות הבוחרים. ווקר נכנס בזכות 6 קולות שהעלו אותו מעל ל-75 האחוזים הדרושים לבחירה. קורט שילינג זכה רק ל-70 אחוז ושוב לא נכנס

דרק ג'יטר, מגדולי השחקנים ששיחקו בעמדת השורטסטופ אם לא הגדול שבהם, ולארי ווקר, אחד החובטים הטובים ב-MLB בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, נבחרו הלילה (בין שלישי לרביעי) להיכל התהילה של הבייסבול. ג'יטר נכנס כמעט פה אחד (רק קול אחד לא הצביע לו) כבר בשנה הראשונה שבה היה מועמד, בעוד ווקר הצליח, סופסוף, להשתחל אחרי 10 שנות מועמדות.

דרק ג'יטר שחקן ניו יורק יאנקיז. Stephen Senne, AP
שחקן נדיר. ג'יטר מקבל תשואות מאוהדי בוסטון/AP, Stephen Senne

הבחירה של ג'יטר על ידי 99.7 אחוז מהבוחרים (396 מתוך 397) העלתה אותו מעל קן גריפי ג'וניור (99.3 אחוז) והציבה אותו במקום השני. ג'יטר שיחק 20 שנה בניו יורק יאנקיז, במהלכן זכה חמש פעמים בוורלד סיריס. הוא נחשב לאחד משחקני הקלאץ' הגדולים בהיסטוריה. ווקר חלק את הקריירה בין מונטריאול אקספוס לקולורדו רוקיז וסיים אותה עם שנתיים בסנט לואיס. ב-17 שנותיו בליגה הציב בממוצע 31.3 אחוזי חבטה, נתון אדיר שהכניס אותו, לבסוף, להיכל. הוא קיבל 304 קולות, 6 יותר מה-75 אחוז שהיה צריך כדי להיבחר.

"מה שיושב לי בראש הוא שכל כך הרבה אנשים הסכימו עם הבחירה. זה משהו שקשה להגיע אליו", אמר ג'יטר. ווקר צייץ מוקדם יותר: "אני חושב שמאזן הקולות שוב לא יספיק", אבל לאחר הבחירה הוא נשמע אחרת. כשהטלפון צלצל הוא שחרר קללה ואמר: "Oh my god!"

מי ששוב לא נבחר הוא המגיש קורט שילינג, שבעונה השמינית שבה היה כשיר לבחירה צבר 70 אחוז מהקולות. רוג'ר קלמנס זכה ל-61 אחוז ובארי בונדס ל-60 וגם הם לא נכנסו. הם היו נכנסים כבר בשנה הראשונה אלמלא פרשיות הסטרואידים שבהן היו מעורבים.

  • עוד באותו נושא:
  • דרק ג'יטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully