וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב ניצחה בדרבי, הוד השרון טיילה באשדוד

הצהובים גברו 0:3 על ק.ק. תל אביב שעדיין לא ניצחה העונה, כשהמדורגת רביעית ניצחה באותה תוצאה במשחק החוץ שלה

שחקני מכבי תל אביב כדורעף. אתר רשמי מכבי תל אביב כדורעף, אתר רשמי
לא התקשו. שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב כדורעף

אחרי ניצחונה של הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר על עירוני קרית אתא ביום שני, המחזור ה-13 בליגת העל בכדורעף נמשך הערב (שלישי) עם ניצחון של מכבי תל אביב בדרבי ו-0:3 של מכבי מוסינזון הוד השרון באשדוד. בשבת תארח מ.ס. עיילבון את הפועל כפר סבא המדורגת שנייה.

seperator

מכבי אשדוד - מכבי מוסינזון הוד השרון 3:0 (27:25, 33:31, 25:20)

ניצחון חשוב מאוד להוד השרון, ששומרת על המקום הרביעי בטבלה בעזרת קור רוח במאני טיים. דמיטרי שורקין הוביל את הקבוצה עם 22 נקודות (קיל בלוקס) בהתקפה, לצד 12 של אלכסנדר וסילב ו-11 של דמיטרי אובודניקוב (2 קיל בלוקס). יואב קרוואני הוסיף 8. לאשדוד: ליאור לוק עם 25 (קיל בלוק ואייס).

עדי גורן, מאמן הוד השרון שחגג את יום הולדתו, אמר בסיום המשחק: "אין ספק שהשחקנים נתנו לי מתנה מושלמת. ידעתי שאנחנו באים למשחק קשה. אני שמח שברגעים המכריעים בשתי המערכות הראשונות התעלינו וניצחנו. כל הכבוד לאשדוד שהרימו מועדון לתפארת ואני מקווה שהם ימשיכו לתקוע יתד בכדורעף הישראלי. עכשיו נתכונן למשחק החשוב מול מכבי תל אביב ביום חמישי הבא".

מנהל ומאמן מכבי אשדוד, אלכס בובריק: "הפסד כואב. למרות זאת אני מרוצה מאיך שנראינו בשתי המערכות הראשונות. שיחקנו טוב והובלנו בשתי המערכות האלו, אך לא ידענו ללחוץ עד הסוף ולנצח אותן. ההכנה הייתה מצויינת וזאת ההזדמנות להודות לליאור לוק על העבודה שהוא עושה. נמשיך לעבוד קשה ונשתפר עוד. תודה רבה לאוהדים שהגיעו לדחוף את השחקנים, וכל הכבוד ומזל טוב לעדי גורן".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מכבי תל אביב - ק.ק תל אביב 0:3 (9:25, 8:25, 16:25)

הצהובים חלפו על פני עיילבון ועלו למקום החמישי בטבלה, כשגם הוד השרון הנמצאת במקום הרביעי המעניק יתרון ביתיות בפלייאוף, נראית בהישג יד. לק.ק תל אביב, שעדיין לא ניצחה העונה, נותרו חמישה משחקים במסגרת העונה הסדירה, בהם תצטרך להשיג לפחות 10 נקודות כדי להימנע מירידה לליגה השנייה.

איגור גנישר סיים עם 10 נקודות (3 קיל בלוקס ואייס) לזכות הצהובים, גיא בן גל הוסיף 8 והמגיש אלון מאירי 7. לק.ק תל אביב: אייל רביץ בן ה-19, שעבר לקבוצה השבוע ממכבי תל אביב, הוביל את הקבוצה עם 5 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully