וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו יסכים לנוח בגביע? סארי: "ישחק רק אם יוכל לעמוד בזה"

מאמן יובנטוס שוקל לעלות ללא הכוכב שלו ברבע גמר הגביע מול רומא (ד', 21:45): "נבחן את המצב". קאליניץ' במקום דז'קו אצל האורחת

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

בפעם הקודמת שיובנטוס ורומא נפגשו ברבע גמר הגביע האיטלקי, ז'רביניו העניק לג'אלורוסי 0:1 ביתי ב-2014 והדיח את הגברת הזקנה שהסתפקה באליפות בלבד. מחר (רביעי, 21:45) השתיים נפגשות שוב ברבע הגמר ויובנטוס רוצה לשמור על חלום הדאבל, אותו פספסה גם בעונה שעברה עם תבוסה באותו שלב מול אטאלנטה (3:0).

כריסטיאנו רונאלדו, שכבש בכל שבעת מחזורי הליגה האחרונים וביום ראשון התאושש ממחלה עם צמד לרשת פארמה לאחר שהתעקש לשחק, עשוי לקבל מנוחה כמו בסיבוב הקודם נגד אודינזה. "נבחן את מצבו של כריסטיאנו", אמר המאמן מאוריציו סארי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אם הוא חש בטוב, הוא יכול לשחק שלושה משחקים בשבוע. חשוב רק שירגיש שהוא מסוגל לעמוד בזה".

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס חוגג. AP
הוא יחליט. כריסטיאנו רונאלדו/AP

לפני שבוע וחצי ניצחה יובנטוס 1:2 בליגה באולימפיקו, אבל סארי משוכנע שרומא טובה יותר בחוץ. "תסתכלו על התוצאות שלה", אמר. "רומא השיגה יותר נקודות בחוץ מאשר בבית, היא קבוצה ברמה גבוהה ומצפה לנו משימה קשה. אם אנחנו חושבים שנעבור את המשחק הזה בלי לסבול, אנחנו רחוקים מהמציאות".

גונסאלו היגואין עשוי לפתוח הפעם, אחרי שהתחיל על הספסל מול פארמה, בעוד חואן קואדרדו ואלכס סנדרו בספק. דוגלאס קוסטה עשוי לקבל הזדמנות בהרכב. רומא, מנגד, תחסר את החלוץ המוצהב אדין דז'קו ובמקומו צפוי לפתוח ניקולה קאליניץ' הקרואטי. דייגו פרוטי, חאבייר פסטורה והנריך מחיטריאן פצועים, כשהמאמן פאולו פונסקה הבהיר: "הסתפקנו באימון קל, השחקנים עוד לא התאוששו מהניצחון בגנואה ביום ראשון. אין לנו הרבה זמן בין משחק אחד לשני".

ניקולה קאליניץ' שחקן רומא. GettyImages
יקבל הזדמנות בחוד. ניקולה קאליניץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully