וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: נבחרת הנשים ניצחה את קרואטיה וסיימה במקום התשיעי ביורו

הנבחרת הישראלית סיימה את אליפות אירופה בבודפשט עם ניצחון 7:11 ומיקום שיא. מרים בוגצ'נקו בת ה-17 כבשה שלישייה: "התקדמנו לאורך הטורניר"

נבחרת כדורמים הנשים של ישראל נעלה היום (שלישי) את הופעותיה באליפות אירופה הנערכת בבודפשט, עם ניצחון 7:11 על קרואטיה במשחק על המקום התשיעי. השחקניות, אנשי הצוות והמלווים שהגיעו לתחרות עם דגלי ישראל, חגגו מיקום שיא נוסף במפעל לאחר המקום ה-10 ביורו הראשון של הנבחרת, בברצלונה לפני שנתיים, וניצחון שני בהיסטוריה אחרי ה-3:10 על גרמניה שלשום בשלב הבתים.

מרים בוגצ'נקו, רק בת 17, סיימה טורניר פנטסטי עם 13 שערים בחמישה משחקים לאחר שלושה שערים היום. שדר המשחק באתר ההתאחדות האירופית אמר כי השחקנית של הפועל פתח תקוה, מחזיקת גביע המדינה, תעבור כנראה למועדון גדול ביבשת בעקבות ההופעה שלה ביורו 2020. גם נופר הוכברג כבשה שלישייה, הילה פוטוריאן וכרם נוי צמד כל אחת ושונית סטרוגו עם שער משלה.

נבחרת ישראל כדורמים נשים. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
שיפרו את ההישג מלפני שנתיים. נבחרת הכדורמים/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

בוגצ'נקו סיכמה: "התחלנו לא טוב את הטורניר, אבל התקדמנו לכל אורכו. הייתי מבולבלת ועצבנית בתחילת הטורניר והיום הגענו אל המשחק בתחושה של עכשיו או לעולם לא, ושמנו את הכול בצד כדי לנצח".

המאמן דימיטריס מברוטאס: "פתחנו לא טוב היום, אבל בהמשך לא נגררנו למשחק האיטי שלהם והבקענו במתפרצות. הישג גדול שלנו לסיים עם שני ניצחונות ומקום תשיעי".

עמית אבנר מנכל האיגוד, סיכם עוד אבן דרך בפרויקט פריס 2024: "הישג היסטורי שהוא תוצאה של עבודה קשה, מקצועית ומסודרת בתמיכת משרד הספורט, הוועד האולימפי, היחידה לספורט הישגי, אתנה, ווינגייט והספונסר טורבו. זהו שלב נוסף בהתפתחות הכדורמים בישראל וכעת אנו מצפים שגם אצל הגברים זה יקרה. נבחרנו לארח באפריל את מוקדמות היורו גברים עד 19 וזה מראה על המעמד העולה של ישראל בזירה הבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully