וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוי דריהן זכתה במדליית זהב בתחרות באוסטרליה, קטי ספיצ'קוב פרשה

21.1.2020 / 11:55

הישג נאה לדריהן בתחרות המהווה את ההכנה האחרונה לפני אליפות העולם. יריבתה פרשה אחרי שלא חשה בטוב. יואב עומר זכה במדליית כסף אצל הגברים

הגולשת קטי ספיצ'קוב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
לא חשה בטוב ונאלצה לפרוש. ספיצ'קוב/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

נוי דריהן זכתה במדליית הזהב של "שיוט מלבורן" באוסטרליה ויואב עומר סיים על הפודיום עם מדליית כסף, בתחרות המהווה את ההכנה האחרונה לפני אליפות העולם בעוד חודש באוסטרליה - תחרות הקריטריון האולימפי האחרונה לקביעת נציגי ישראל לטוקיו 2020 בגלשני רוח.

דריהן מהפועל אילת הפגינה יכולת מצוינת כבר מהיום הראשון בו ניצחה בכל שלושת השיוטים ובסך הכל ניצחה ב-8 מתוך 15 שיוטי התחרות כשהיא מקדימה את האלופה האולימפית שרלין פיקון הצרפתיה ב-7 נקודות ואת צ'אן מהונג קונג בפער ענק של 24 נקודות.

יכולת מצוינת של מאיה מוריס מהפועל שדות ים, שניצחה בשניים משלושת השיוטים היום, העלתה אותה אל המקום הרביעי בסיום. נגה גלר מהרצליה סיימה שביעית ואילו קטי ספיצ'קוב, סגנית אלופת העולם 2019, פתחה את התחרות ופרשה ביום השני כי לא חשה בטוב. ההישג של נוי דריהן החזיר אותה לסגל הארד האולימפי.

בגברים, מדליית כסף ליואב עומר משדות ים, שהיה מרוחק 8 נקודות מהמנצח, טום סקווירס הבריטי, ו-4 נקודות מעל טומיזאווה מיפן. תום ראובני מהרצליה דורג רביעי, אופק אלימלך מאילת חמישי, יואב כהן משדות ים תשיעי וסער מינץ מהרצליה מקום 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully