וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לחוצה על רכש, חן עזרא מבוקש גם בהפועל חיפה

21.1.2020 / 9:10

אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים, בקבוצה מחפשים אחר חיזוק נוסף. לא ברור אם קשר אומוניה ניקוסיה ייענה להצעה, אחרי שבהפועל חיפה הציעו לו שכר גבוה יותר

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מכבי תל אביב

בבוקר שאחרי ההפסד לבית"ר ירושלים, במכבי נתניה מבינים עוד יותר שאם הם רוצים להשתחל לפלייאוף העליון, הם צריכים חיזוק נוסף. המגן השמאלי זלאטן שחוביץ' כבר צורף, אבל בקבוצה רוצים לפחות עוד שני שחקנים להגנה ולחלק הקדמי. אחרי ששיר צדק התרחק ימשיכו בקבוצה לנסות ולסגור עם בלם, אבל בינתיים לא מצליחים להגיע להבנות בגזרת רומן גולובארט שאפילו שיחק בהרכב מול בית"ר ירושלים אחרי שכבר הודיעו לו שהוא לא בתכניות.

בגזרת חן עזרא, המצב עומד ותקוע מכיוון שמכבי נתניה מציעה לו שכר הנמוך במחצית מזה שיש לו באומוניה ניקוסיה. אם הקפריסאים לא יפצו אותו, יהיה קשה להתקדם בעסקה למרות שהשחקן רוצה לחזור ולשחק במכבי נתניה. בסביבתו של עזרא טוענים כי השכר משולם לו בזמן באומוניה ניקוסיה, כך שאין לו בעיה במישור הכלכלי. יתרה מזאת, הפועל חיפה הציעה בימים האחרונים חוזה לעזרא בסכומים גבוהים יותר מאלה שהציעה נתניה ולכן הפלונטר בעניינו עוד יותר הסתבך.

בקבוצה מחכים כעת למשחק מול הפועל חדרה שהופך למשחק החשוב של העונה. בנתניה מרגישים שאם יש סיכוי לפלייאוף העליון הוא רק דרך המשחק הזה. "אם נפסיד בשבת לחדרה, יהיה קשה מאוד לעשות כבר פלייאוף עליון", אמרו הבוקר בקבוצה.

חן עזרא הפועל באר שבע. קובי אליהו
יחזור לצהוב? עזרא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully