וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה להתרסקות הטרגית: קרדיף ונאנט צפויות לערוך מחוות לאמיליאנו סאלה

במועדון מליגת המשנה באנגליה יקיימו שני טקסים לשחקן שהיה אמור לחתום בקבוצה אך נהרג בהתרסקות מטוס בדיוק לפני שנה. גם בנאנט מתכננים מחווה לחלוץ המנוח

AP

בווידאו: אוהדי נאנט במחווה לאמיליאנו סאלה לפני שנה

שנה חלפה מאז התרסקות המטוס המחרידה אשר בעטיה קיפח אמיליאנו סאלה את חייו. החלוץ הארגנטינאי המנוח היה אמור לחתום בקרדיף סיטי מליגת המשנה באנגליה, והיה אמור לנחות בווילס בתום אותה טיסה שהסתיימה באופן כה טרגי. כעת גם נאנט, המועדון ממנו נרכש סאלה על ידי קרדיף וגם הקבוצה מליגת המשנה באנגליה מתכננות לערוך מחוות שונות עבור סאלה במהלך משחקיהן הקרובים.

הנהלת קרדיף קראו לאוהדים להגיע בהמוניהם ולהניח זרי פרחים לזכרו של סאלה באצטדיון הביתי של הקבוצה. בנוסף לטקס שייערך באצטדיון, צפוי להיערך טקס נוסף לזכרו של סאלה ולטייס דייויד איבוטסון, שגופתו עדיין טרם נמצאה. במועדון הצרפתי מתכננים לעלות השחקנים בחולצות הנושאות את שמו של סאלה לפני משחק הבית מול בורדו במחזור הליגה הקרוב. בנוסף, החולצות יועמדו למכירה לקהל הרחב כשההכנסות ייתרמו לצדקה.

שתי הקבוצות עדיין מסוכסכות ביניהן בעקבות המחלקות בנוגע לסכום ההעברה שהיתה אמורה קרדיף להעביר לנאנט עבור השחקן. המועדון מווילס סירב תחילה להעביר כל סכום לנאנט, כשהמקרה הגיע עד למסדרונות בית הדין של פיפ"א, שם נקבע כי על קרדיף להעביר לנאנט 6 מיליון יורו. אנשי קרדיף הגישו ערעור על ההחלטה, ודיון נוסף בנושא נקבע ליוני הקרוב בלוזאן.

אמיליאנו סאלה. צילום מסך
עולם הכדורגל לא שוכח. אמיליאנו סאלה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully