וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את הרטה ברלין בחוץ

מולר (60), לבנדובסקי שהשתווה אל טימו ורנר (73 בפנדל), טיאגו אלקנטרה (76) ופרישיץ' (84) סידרו לבווארים ניצחון גדול

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-18 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. באיירן מינכן הצליחה לחזור טוב מהפגרה והביסה 0:4 את הרטה ברלין בחוץ. לברקוזן גברה 1:4 בחוץ על פאדרבורן.

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
טיאגו אלקנטרה חוגג את השער היפה שלו/GettyImages

הרטה ברלין - באיירן מינכן 4:0

האלופה חזרה מפגרת החורף היישר אל הבירה ואל מפגש מול מאמנה לשעבר, יורגן קלינסמן. זה נגמר מצוין מבחינת באיירן מינכן, שהשיגה ניצחון שמעלה אותה אל המקום השני עם 36 נקודות, ארבע פחות מר.ב. לייפציג המוליכה. הרטה נותרה שקועה במקום ה-14 עם 19 נקודות בלבד, שתיים מעל ורדר ברמן שבמקום ה-16 ממנו הולכים למבחני הישרדות בתום העונה.

האורחת לא הבריקה במחצית הראשונה, אבל פתחה את השנייה מצוין ובדקה ה-60 הגיע השער הראשון: לאון גורצקה הגביה מימין, איבן פרישיץ' נגח לעברו של תומאס מולר, שבעט מקרוב חזק פנימה את ה-0:1. מולר עצמו הוכשל ברחבה ורוברט לבנדובסקי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-73 כדי לקבוע 0:2. זה השער ה-20 של הפולני בבונדסליגה העונה והוא משתווה לטימו ורנר בראש טבלת הכובשים. טיאגו אלקנטרה הוסיף אחד בדקה ה-75 עם בעיטה יפה מצד ימין אל החיבורים הרחוקים אחרי מסירת עומק של גורצקה. פרישיץ' השלים בדקה ה-84 עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של מולר וזה 0:4.

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
האברץ חוגג את השער שלו וניצחון חוץ גדול/GettyImages

פאדרבורן - באייר לברקוזן 4:1

הקבוצה של פטר בוס יצאה אל פגרת החורף עם שני הפסדים לשתי קבוצות תחתית - פ.צ. קלן והרטה ברלין. לברקוזן חזרה מהפגרה עם מפגש נוסף מול קבוצת תחתית רק שהפעם היא גם הצליחה לנצח. הרכש המסקרן אקסקייל פלאסיוס לא שותף בשל כרטיס אדום שהוא סוחב מהליגה הארגנטינאית, אבל גם כך האדומים ניצחו בקלות. קווין פולנד כבש פעמיים בשלב מוקדם (11 ו-14) אחרי בישולים של מוסא דיאבי וקאי האברץ. יוליאן באומגרטלינגר הוסיף אחד בדקה ה-36 וקבע 0:3. דניס שרבני צימק בדקה ה-51, אבל האברץ הוסיף אחד בדקה ה-75 אחרי עוד בישול של דיאבי המצוין וזה 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully