וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: זריהן וממן הרוויחו את המקום בהרכב

19.1.2020 / 18:05

שני האחראים למהפך בגביע מול מכבי נתניה, יפתחו במשחק הראשון של אבוקסיס בטרנר. גם ויטור ובן ביטון חוזרים מצהובים (ב', 20:00, ספ' 2). זמיר הצטרף לרשימת הפצועים של האורחת, בלילתי בספק

מחזור 19הסתיים20/01/2020
הפועל באר שבע
  • ספורי (73)
0
    הפועל חיפה
    דוד רוזנטל טור דעה על הפועל באר שבע/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

    בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על הפועל באר שבע

    הפועל באר שבע

    ניב זריהן וחנן ממן שהיו שותפים ביום חמישי למהפך מול מכבי נתניה בגביע כשעלו מהספסל במחצית השנייה, קנו לעצמם מקום בהרכב בזכות היכולת הטובה שלהם ויפתחו מחר (שני, 20:00, ספורט 2) מול הפועל חיפה במשחק הראשון של יוסי אבוקסיס בטרנר. אבוקסיס יחזיר להרכב את בן ביטון ומיגל ויטור שהיו מוצהבים בגביע המדינה ונראה שהוא גם יחזור לקו של ארבעה שחקנים בהגנה. דוד קלטינס ימשיך לקבל אשראי כקשר האחורי ומרואן קבהא שפתח כבלם במשחק האחרון יחזור לעמדה המקורית שלו בקישור. לואי טהא ימשיך להיעדר בגלל פציעתו. נייג'ל האסלביינק, נאור סבג, אור דדיה ושון גולדברג יירדו לספסל.

    מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע עם בן ביטון. ברני ארדוב
    חוזרים להרכב, במערך של ארבעה שחקני הגנה. בן ביטון עם מיגל ויטור ביציע בנתניה/ברני ארדוב

    הפועל חיפה

    בצל ניסיונות החיזוק, הפועל חיפה תנסה מחר להפתיע את הפועל באר שבע. חיים סילבס יחסר את נס זמיר שהצטרף לרשימת הפצועים הארוכה שכוללת כבר את ניסו קפילוטו, בן והבה, גל אראל, לירן סרדל ואלמוג בוזגלו, ומתלבט בהתקפה בין עדן בן בסט לאמרי וולשמן שאמור להיחתך. המגן השמאלי אלי בלילתי בספק למשחק, ונראה שניקולה גולאן יאייש את העמדה ומיקי סירושטיין יפתח כבלם אחרי שערך בכורה בגביע מול מ.ס. כפר קאסם. "אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, גם משחק בטרנר הוא משחק שאנחנו צריכים לנסות ולהתמודד בו על נקודות", אמר אחד משחקני הקבוצה. "הניצחון בגביע הכניס קצת בטחון, אבל נצטרך להיראות הרבה יותר טוב".

    אלי בלילתי שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
    בספק למשחק. אלי בלילתי/לילך וייס רוזנברג

    טריוויה

    * הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגת העל מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו.

    * ב-18 משחקי הליגה ששוחקו מאז: 11 ניצחונות לבאר שבע ועוד שבע תוצאות תיקו.

    * ומתי הפועל חיפה ניצחה בבאר שבע בפעם האחרונה? זה קרה במרץ 2011, אז עדן בן בסט כבש בפנדל אחרי הרחקתו של אבי יחיאל ואמיר אבו ניל קבע 0:2 בווסרמיל. חנן ממן פתח בהרכב המנצחת.

    * כל 15 משחקי הליגה האחרונים של הפועל באר שבע הגיעו להכרעה, עם שמונה ניצחונות ושבעה הפסדים.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully