וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב כבש, אריאל הרוש הצטיין מול אייאקס

קשר אנטוורפן חגג את שער הליגה ה-10 שלו ב-1:2 בחוץ על סרקל ברוז, שוער ספרטה רוטרדם סיפק הצלות נהדרות וגם כמעט בישל שוויון דרמטי בהפסד 2:1 למוליכה

עריכה: ניר חן

בווידאו: מונס דאבור אחרי החתימה בהופנהיים

אריאל הרוש הופיע היום (ראשון) במשחק הכי יוקרתי מבחינתו מאז המעבר להולנד, כשהתארח עם ספרטה רוטרדם אצל אייאקס ביוהאן קרויף ארנה. שוער נבחרת ישראל סיפק כמה הצלות מרשימות, אבל האיכות של מוליכת הטבלה הספיקה לניצחון דחוק 1:2. דוני ואן דה בייק כבש מקרוב בדקה ה-15 והילד בן ה-17 ריאן גראבנברך סיים מהלך יפה עם כדור לקורה ופנימה בדקה ה-60. הרוש עצר פעמיים את קווינסי פרומס ומנע שער במחצית השנייה גם מריאן באבל, כשחברו יואל פירו צימק במתפרצת בדקה ה-74. עדיל עוואסר כמעט השווה 10 דקות לאחר מכן, אבל הבלם ליסנדרו מרטינס עמד לפני הקו ובזינוק הציל עם נגיחה לקורה והחוצה, ויואל פלטמן הוסיף הצלה נוספת מהקו ומנע מהרוש בישול בדקה ה-87.

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם עוצר את קווינסי פרומס שחקן אייאקס. GettyImages
מגוון הצלות וגם כמעט בישול באמסטרדם. אריאל הרוש מול קווינסי פרומס/GettyImages

ליאור רפאלוב כבש את שער הליגה ה-10 שלו העונה במדי אנטוורפן, שניצחה 1:2 בחוץ את נועלת הטבלה סרקל ברוז' במחזור ה-22 בליגה הבלגית. אנטוורפן ספגה פנדל כבר בדקה השנייה וגם איבדה את הבלם ווסלי הוד שהורחק בדקה השביעית, אבל רפאלוב דחק מקרוב את השוויון בדקה ה-13 אחרי נגיחה של דיומרסי אמבוקני ואלכסי דה סאר ירה את השני של האורחת בדקה ה-55 עם כדור חד מקצה הרחבה שהיה גם שערו הראשון בקבוצה. רפאלוב הוחלף בדקה ה-85, אנטוורפן נצמדה לגנט במקום השני.

* עוד בהולנד: שמואל שיימן נותר על הספסל ב-1:1 המפתיע של ונלו בבית מול פ.ס.וו איינדהובן, כשהאורחת הצליחה להשוות רק בדקה ה-92.

* אופיר מרציאנו פתח בשערה של היברניאן, שהובילה פעמיים אבל סיימה ב-2:2 את משחק החוץ בגביע מול דנדי יונייטד ולכן תארח את המשחק החוזר, במטרה להעפיל לשמינית גמר הגביע הסקוטי.

* אטרומיטוס, ללא טל כחילה שהורחק בגומלין הגביע בבית מול וולוס ביום שלישי האחרון, סיימה ב-0:0 את משחק הליגה הביתי מול אותה היריבה והיא נמצאת במקום השביעי בליגה היוונית עם 26 נקודות אחרי 19 מחזורים.

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם מול ריאן באבל שחקן אייאקס. GettyImages
גם ריאן באבל לא הכניע אותו. אריאל הרוש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully