וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: אילת תמשיך את המאזן המצוין נגד ראשון לציון?

19.1.2020 / 14:43

המחזור ה-16 בליגת העל יינעל בשני (19:00): הקבוצה הדרומית, שעצרה את רצף הפסדיה במחזור האחרון, מארחת את הכתומים שנמצאים במומנטום שלילי וניצחו רק פעם אחת בליגה בשבעת המשחקים האחרונים באילת

עריכה: ניר חן

משחקי המחזור ה-16 בליגת העל יינעלו מחר (שני, 19:00) במשחק בו תארח הפועל אילת את מכבי ראשון לציון. שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון בראשון לציון, והכתומים גברו על אילת 74:80 כשג'יימס קלי מצטיין עם 17 נקודות. זה המפגש ה-39 בכל הזמני בליגה הסדירה בין הקבוצות כשהמאזן עומד על 17:21 לטובת אילת שניצחה ב-14 מ-18 משחקי הבית שלה בליגה נגד הכתומים. אילת גברה על ראשון לציון בביתה ב-6 מ-7 משחקי הבית האחרונים שלה, אך הפסידה לכתומים בסדרת הפלייאוף בין המועדונים בעונת 2016/17.

שחקני מכבי ראשון לציון, עוז בלייזר, ג'ונתן וויליאמס, פרדריק בורדיון, נמרוד טישמן. קובי אליהו
במומנטום שלילי. מכבי ראשון לציון/קובי אליהו

אילת מגיעה למשחק אחרי ניצחון חוץ גדול על הפועל תל אביב שעצר את רצף ההפסדים של הקבוצה הדרומית. במועדון כבר הייתה תחושת משבר, אחרי מספר משחקים שאותם איבדה אילת בטעויות של רגעי ההכרעה, אך ההתפוצצות בדרייב אין החזירה מעט את הביטחון. עם זאת, באילת לא מרוצים עדיין מהמצב בו נמצאת הקבוצה. גילברט בראון, שחתם במקומו של לארי גורדון לחודש, לא אמור להשאר עד לסיום העונה, ובמועדון מחפשים שחקן בעמדת הגארד שישלים את מצבת הזרים במקומו.

גם בעיר היין לא שקט. ארבעה הפסדים בששת המחזורים האחרונים אמנם לא פגעו במקום השלישי בו מחזיקה ראשון לציון זו תקופה ארוכה, אך קירבו אותה משמעותית לקבוצות שרודפות אחריה. שני הניצחונות היחידים שהשיגה הקבוצה בתקופה האחרונה היו על הקבוצות שבמומנטום הרע בליגה - מכבי אשדוד והפועל תל אביב, ובמועדון יודעים שאם לא יהיה שינוי משמעותי במומנטום וביכולת הם יתקשו לשמור על יתרון הביתיות לקראת הפלייאוף. בינתיים בראשון לציון עוד לא מבצעים שינוי בסגל, אך מעמדו של ג'ורדן סווינג, שהגיע בתחילת העונה כהבטחה גדולה ונתקע על 7 נקודות בממוצע בארבעת המחזורים האחרונים, לא מובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully