וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שון וייסמן מועמד להצטרף ללגאנס בחלון ההעברות הנוכחי

על פי "אס", החלוץ הישראלי של וולפסברגר סומן על ידי הקבוצה הספרדית כיורש פוטנציאלי ליוסף אן-נסירי שנמכר לסביליה בשבוע שעבר

עריכה: ניר חן

בווידאו: מונס דאבור מוצג בהופנהיים

האם שון וייסמן בדרך לליגה הספרדית? על פי דיווח בעיתון הספרדי הפופולרי "אס", החלוץ הישראלי עשוי להימכר ללגאנס בחלון ההעברות הנוכחי. הקבוצה מפרברי מדריד, המדורגת במקום ה-19 בליגה הספרדית הבכירה, מכרה בשבוע שעבר את החלוץ המצטיין יוסף אן-נסירי לסביליה, ומחפשת סקורר שייכנס לנעליים שלו באופן מיידי.

על פי הדיווח, וייסמן בן ה-23 הוא אחד המועמדים המובילים של לגאנס. בדיווח צוין שהקבוצה מתלבטת אם להחתימו בשל העובדה שאת המספרים המרשימים שלו השיג בליגה האוסטרית, ש"רמתה נמוכה".

יחד עם זאת, השערים במסגרת הליגה האירופית גורמים לראשי הקבוצה להאמין שוייסמן מסוגל להצליח גם בליגה הספרדית הבכירה.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
בדרך לספרד? שון וייסמן/GettyImages

וייסמן עבר לוולפסברגר בקיץ אחרי שסיים את חוזהו במכבי חיפה וחווה חצי עונה חלומית. הוא כבש 24 שערים ב-26 משחקים בכל המסגרות (17 בליגה) ובין היתר מצא את הרשת בליגה האירופית נגד בורוסיה מנשנגלדבאך ורומא.

הפריצה הגדולה שלו ובעיקר השערים בזירה האירופית, גרמו לכך שקבוצות מליגות בכירות יותר עוקבות אחר החלוץ הישראלי בתשומת לב. וייסמן עצמו אמר לפני חודשים בריאיון בגרמניה ש"ארצה לשחק מתישהו בבונדסליגה הגרמנית. הקבוצה האהובה עלי היא בורוסיה דורטמונד. אבל צעד צעד, כרגע אני פה".

לראיון המלא של שון וייסמן בפודקאסט הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully