וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר קאסם הפתיעה את הפועל רמת גן, 2:2 דרמטי בין עפולה לאשקלון

סאמח מרעב קבע 0:1 מול האורדונים, בני סכנין הסתפקה ב-0:0 ביתי מול הפועל עכו וז'וליו סזאר הציל למוטי איוניר נקודה בקרב האחרונות בעפולה

דוד רוזנטל טור דעה על הפועל באר שבע/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על הפועל באר שבע

המחזור ה-20 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם הפסדה המפתיע של הפועל רמת גן 1:0 בבית למ.ס. כפר קאסם. בני סכנין התקדמה למקום הרביעי למרות 0:0 מתסכל מול הפועל עכו, ובקרב האחרונות חילצה הפועל אשקלון 2:2 בתוספת הזמן אצל הפועל עפולה.

*** ליגה א': המוליכה הדרומית הכח עמידר רמת גן נותרה ללא הפסד גם בתום המחזור ה-16, לאחר 0:0 ביתי בנס ציונה מול אדומים אשדוד המדורגת שישית. יתרונה של הכח בפסגה עומד כעת על שתי נקודות, לאחר שגם כפר שלם השנייה לא ניצחה ביום שישי (2:2 מול מכבי הרצליה שהשוותה בדקה ה-95).

שחקן מ.ס. כפר קאסם סאמח מרעב. שלומי גבאי
העניק לכפר קאסם ניצחון חשוב. סאמח מרעב/שלומי גבאי

הפועל רמת גן - מ.ס. כפר קאסם 1:0

הקבוצה החמה בליגה הלאומית נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, דווקא על ידי מ.ס. כפר קאסם שצברה רק נקודה אחת בארבעת המחזורים הקודמים. האורדונים חסרו את ירדן אבוחצירה המוצהב שכיכב בניצחון על מכבי פתח תקוה במחזור הקודם ורשמו החמצות גדולות במחצית הראשונה, ובדקה ה-82 הגיע העונש בצד השני עם נגיחה של הקפטן סאמח מרעב לאחר הרמה של אחמד דראושה. הרכש הטרי עדן שרם עדיין לא נכלל בסגל של המנצחת.

אוסמה חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
סכנין רחוקה 10 נקודות מהמקום השני. אוסמה חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין - הפועל עכו 0:0

התבוסה 3:0 בגביע מול הפועל תל אביב פגעה בבני סכנין, שלא הצליחה להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות ונמצאת מרחק 10 נקודות מהפועל ראשון לציון המדורגת שנייה. הפועל עכו עצרה מצדה רצף של שלושה הפסדים, אבל נותרה ללא ניצחון חוץ מאז מרץ אשתקד ובלי ניצחון בדוחא מאז דצמבר 2010. אלי כהן יכול להיות מרוצה מנקודה שמשאירה אותו מרחק חמש נקודות מהמבחנים ו-10 מהקו האדום. סכנין תקווה להיעזר החל מהמחזור הבא במגן בן תורג'מן שהגיע ממכבי נתניה וחתם עד לסיום העונה.

ערן לוי הפועל עפולה דן מורי בני יהודה. קובי אליהו
עפולה ספגה בתוספת הזמן. ערן לוי/קובי אליהו

הפועל עפולה - הפועל אשקלון 2:2

מהפך גדול של המארחת לא הספיק כדי לחלץ אותה מהמקום האחרון, כששתי נועלות הטבלה נפרדו בתיקו ששירת בעיקר את בני לוד. עוזיאל פרדו, שכבש ב-1:2 הביתי של אשקלון על עפולה בסיבוב הראשון, מצא את הרשת בדקה ה-40, אבל אליאור סיידר השווה בדקה ה-65 והשלים צמד בדקה ה-83. ערן לוי פתח בהרכב המארחת וכבר ראה ניצחון ראשון בקבוצתו החדשה שמעולם לא הפסידה לאשקלון במשחק בית בליגה, אבל בתוספת הזמן הגיע השוויון של ז'וליו סזאר ששימח את מוטי איוניר. אשקלון עם שתי נקודות מ-21 האחרונות, אבל עדיין עם נקודה מעל עפולה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully