וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: ליל הזיעה בדרך לשמינית הגמר, רביעייה לליון

סגנית האלופה עבדה קשה בדרך ל-0:2 על גונפרביל מהליגה החמישית, ליון גברה 3:4 על נאנט. נאנסי הפסידה 3:1 והודחה בידי בלפור מהליגה הרביעית

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

אחרי עלייתה של מארסיי אמש (שישי) לשמינית גמר הגביע הצרפתי, הצטרפו אליה הערב גם סגנית האלופה ליל שניצחה 0:2 בחוץ את גונפרביל מהליגה החמישית וליון שגברה 3:4 בחוץ על נאנט לאחר שכבר הוליכה 1:4. בלפור מהליגה הרביעית הפתיעה את נאנסי מהליגה השנייה.

שחקנה של ליון מאטיס ראיאן צ'רקי. רויטרס
כבש צמד ובישל את השניים האחרים. מאטיס ראיאן צ'רקי/רויטרס

נאנט - ליון 4:3

הקבוצה של רודי גרסיה השלימה את העבודה ועלתה לשמינית הגמר לאחר 3:4 מהנה על הקבוצה מהמקום הרביעי בליגה. ריאן שרקי בן ה-16 היה איש המשחק של לאחר שכבש צמד בדקות 2 ו-9 ובישל את שני השערים הנוספים לטרייר (37) ומוסא דמבלה (69) שהספיק להחמיץ פנדל שתי דקות קודם לכן. רנו אדמונד (16) צימק בתווך עבור המארחת, שהלחיצה מעט את ליון עם עוד שני שערים מצמקים בדקות 83 ו-86, אך כאמור, נחלה הפסד בסיום ותתרכז מעתה בליגה.

לואיק רמי שחקן ליל. רויטרס
הרגיע את ליל. לואיק רמי/רויטרס

גונפרביל - ליל 2:0

הקבוצה הקטנה שצברה רק שש נקודות ב-12 משחקים העונה בליגה החמישית, הצליחה למתוח במשך 69 דקות את סגנית האלופה באצטדיון בלה האבר, עד שלואיק רמי מצא בשמאל את הרשת והרגיע את כריסטוף גאלטייה. ויקטור אוסימן נכנס כמחליף, חטף כדור בתוספת הזמן וסגר עניין עם השני.

בלפור - נאנסי 1:3

קבוצת החובבים הרביעית שעלתה לשמינית הגמר עד כה, רשמה את הישג השיא שלה על חשבון נאנסי מליגת המשנה. מלאלי דמבלה השווה עבור האורחת בדקה ה-25 אחרי שער של אנזו גראסו (7) אבל הוא גם הורחק ובלפור ניצלה את היתרון המספרי כדי להדהים עם צמד של תומא רנייה (73 ו-78).

  • עוד באותו נושא:
  • ליל
  • ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully