וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל לנון: "נראה שאנחנו עושים עבודה טובה עם השוק הישראלי"

אחרי שצירף עוד רכש מליגת העל ("סורו ממש שור קטן"), מאמן סלטיק מפרגן: "השחקנים שמגיעים משם רעבים לשחק וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות מהמשחק בין בני יהודה להפועל תל אביב

בקרוב מאוד קשר בני יהודה, איסמעילה סורו, ילבש את החולצה המפורסמת בצבעים ירוק-לבן של מועדון הפאר הסקוטי, סלטיק, שישלם לזהובים תמורתו 2.3 מיליון יורו - העסקה הגדולה בתולדות בני יהודה.

הסקוטים כבר לא יכולים לחכות לקשר הרכש, כפי שהגדיר זאת מאמנו החדש. "סורו ממש שור קטן", אמר מאמן סלטיק, ניל לנון. "הוא חזק, מאוד טכני ומהיר. מדובר בשחקן ברמה גבוהה וחיה אמיתית, הוא בקושי מחמיץ משחקים. נכון שסורו לא שיחק בקבוצה גדולה, אך הוא העמיד מספרים מרשימים והצליח להרשים אותנו. מדובר בסך הכול בשחקן בן 21, עם המון מקום לשיפור בהמון היבטים. מדובר בשחקן מצוין ואני בטוח שהוא עוד ישתפר. הוא קורא את המשחק בצורה נהדרת. למרות שהוא בן 21, הוא משחק ממש כמו גבר, ואני בטוח שהוא יוסיף לנו המון כוח".

אחרי שהחתים שחקן נוסף מליגת העל, לנון דיבר גם על השוק הישראלי: "אנחנו עושים עבודה טובה בכל הקשור לשוק הישראלי. ההחתמה האחרונה הייתה של חאתם עאבד אלחמיד, שעל אף שנפצע בצורה לא פשוטה, הציג כאן יכולת גבוהה. היה לנו גם את אפא אמברוז, בירם כיאל ויש לנו את ניר ביטון. מדובר בשחקנים שרעבים לשחק וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים".

סורו בן ה-21 הגיע למבחנים אצל יוסי אבוקסיס בבני יהודה וחתם בקבוצה לשלוש שנים וחצי בדצמבר 2017. את הופעת הבכורה שלו אצל הזהובים רשם ב-4 באפריל 2018 כשנכנס כמחליף מול הפועל חיפה. הוא היה שותף לזכייה של בני יהודה בגביע בעונה שעברה על אף שנפצע במהלך הגמר מול מכבי נתניה באצטדיון העירוני בחיפה והוחלף. בקיץ האחרון האריך את החוזה שלו בבני יהודה בשנתיים נוספות. כבר בקיץ היו קבוצות רבות שהוזכרו כמועמדות לרכוש אותו כשגם שמה של בית"ר ירושלים עלה כאופציה.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק לפני ג'וני שחקן לאציו. AP
מרוצים מרכישתו. אלחמיד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully