וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני טיבו קורטואה, יאן אובלק ואליסון: פרדראג ראיקוביץ' בראש רשימת השוערים באירופה

שוער ריימס שמר על רשת נקייה ב-10 משחקים - יותר מכל שוער אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה. גם נבאס, לפונט וסימון אחריו ברשימה

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מכבי תל אביב

אם העונה של שוער ריימס, פרדראג ראיקוביץ', לא מוצלחת עד עכשיו, הסרבי קיבל חיזוק נוסף, אחרי שאתר הספורט transfermarkt, המאגד נתונים סטטיסטיים מכל הליגות הבכירות, פרסם תמונה המרכזת את השוערים המובילים בחמש הליגות הבכירות באירופה ומספר הפעמים שבהם שמרו על רשת נקייה, והשוער שהגיע לצרפת ממכבי תל אביב נמצא במקום הראשון.

על פי הנתונים של transfermarkt, ראיקוביץ', שנמכר ממכבי תל אביב לריימס תמורת שלושה מיליון יורו, שמר על רשת נקייה ב-50 אחוז מהמשחקים שבהם לקח חלק בליגה הצרפתית (שותף ב-20 משחקים ושמר על רשת נקייה ב-10 מהם). הוא השוער היחיד בחמש הליגות הבכירות באירופה עם עשרה משחקים ללא ספיגה, כשהבאים אחריו ברשימה הם טיבו קורטואה (שמר על רשת נקייה תשע פעמים ב-16 משחקים), אונאי סימון (שמר על רשת נקייה תשע פעמים ב-18 משחקים), יאן אובלק (שמר על רשת נקייה תשע פעמים ב-19 משחקים) ואלבן לפונט (שמר על רשת נקייה תשע פעמים ב-20 משחקים). את העשירייה סוגרים אליסון, קיילור נבאס, תומאש ואצ'ילק, סטיב מנדנדה ורוי סילבה, ששמרו על רשת נקייה שמונה פעמים כל אחד. יש לציין שפרט לרוי סילבה ולמנדנדה האחרונין, שמחירם מוערך בחמישה מיליון יורו ו-2.5 מיליון יורו בהתאמה, השווי של כל שאר השוערים ברשימה גבוה הרבה יותר מזה של ראיקוביץ', שמחירו מוערך בשבעה מיליון יורו.

ראיקוביץ', בסך הכול בן 24, חווה את אחת העונות הטובות בקריירה שלו ביחד עם ריימס, שנמצאת במקום השמיני בליגה הצרפתית, מרחק שבע נקודות בלבד מראן שנמצאת במקום השלישי. נראה שאם ימשיך כך, השוער הסרבי ימצא את עצמו מהר מאוד בקבוצה בכירה הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully