וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.1: ילד הפלא הברזילאי מתקרב לריאל מדריד

רייניר בן ה-17 יטוס למדריד כדי לחתום, יונייטד קרובה להשלמת רכישתו של קשר ספורטינג תמורת 50 מיליון יורו ו-20 מיליון בבונוסים. פאקו אלקאסר בדרך חזרה לספרד

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* הקשר האיסלנדי, בירקיר ביארנסון בן ה-31, חתם בברשיה על חוזה לעונה וחצי.

* בולוניה החתימה את מוסא בארו מאטאלנטה. החלוץ בן ה-21 הושאל לעונה וחצי כשבסיום התקופה יש להקבוצה מאמיליה רומאניה מחויבות לרכוש אותו.

* החלוץ קלודיו בובו (31) שוחרר מסלטה ויגו וחתם עד לסיום העונה אצל היריבה המושבעת דפורטיבו לה קורוניה, לה ינסה להינצל מירידה לליגה השלישית.

* ארן דרדיוק זוכרים? החלוץ השוויצרי בן ה-31, שרשם 60 הופעות במדים הלאומיים של מדינתו ושיחק בעבר בפ.צ. באזל, באייר לברקוזן, הופנהיים וגלאטסראיי, חתם בפחטקור טשקנט האוזבקית לשנתיים.

שמועות

ילד הפלא הברזילאי, רייניר בן ה-17, צפוי לטוס למדריד כדי לחתום בשורות ריאל מדריד, כך מדווחים ב"אס". על פי הדיווח, הכישרון הגדול של פלמנגו, שנמצא בסגל נבחרת ברזיל עד גיל 23, יעזוב את האימונים כדי להגיע לבירת ספרד ולחתום, והוא יוכל להצטרף רק כשיהיה בן 18.

* פאקו אלקאסר נותר מחוץ לסגל של בורוסיה דורטמונד למשחק מול אוגסבורג ובגרמניה טוענים שזה מצביע על כך שהחלוץ הספרדי יעזוב בימים הקרובים וכנראה יעבור לוולנסיה.

* ניוקאסל נחושה מאוד לצרף את שחקן ההתקפה של האל סיטי ג'ארוד בואן, שיכול לשחק כקיצוני, קשר וחלוץ. האנגלי בן ה-23 כבש 38 שערים בצ'מפיונשיפ מאז פתיחת העונה שעברה, כולל 16 ב-27 משחקים העונה.

* מנצ'סטר יונייטד קרובה להשלמת עסקת ברונו פרננדש וצפויה לרכוש אותו מספורטינג ליסבון תמורת 50 מיליון יורו ועוד 20 מיליון בבונוסים. פרננדש שיחק אתמול בדרבי הגדול של ליסבון מול בנפיקה, והיה אמור לטוס למנצ'סטר לאחר מכן.

* אסטון וילה עדיין לא הצליחה למצוא חלוץ שימלא את מקומו של ווסלי, שגמר את העונה. מי שעשוי להגיע לווילה פארק הוא חלוץ לסטר איסלם סלימאני, שמושאל למונאקו כרגע וכבש 7 שערים ב-13 הופעות בליגה הצרפתית העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברונו פרננדש שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
קרוב מאוד למנצ'סטר יונייטד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully