וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר פוטין הוזמן לגרנד פרי תל אביב בג'ודו

17.1.2020 / 20:08

נשיא רוסיה, שנחשב לחובב הענף וביקר בעבר בתחרויות רבות בזמן שהייה במדינות, קיבל הזמנה להגיע אל התחרות שתיערך בדרייב אין

ולדימיר פוטין נשיא רוסיה בג'ודו. GettyImages
פוטין באימון ג'ודו בסוצ'י/GettyImages

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עשוי להגיע לאליפות הג'ודו בישראל. נשיא רוסיה, שמגיע לישראל ביחד עם עשרות מנהיגי עולם ביום חמישי לאירוע שנערך לציון 75 שנה לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ, חובב ג'ודו ומכיוון שהגרנד פרי ייערך בתאריכים האמורים, נשלחה אליו הזמנה.

בתחרות משתתפים 20 ג'ודאים רוסים וכעת קיימת דריכות ומתח באיגוד הג'ודו לראות האם הנשיא הרוסי אכן יגיע. בעבר נכח פוטין בתחרויות ג'ודו רבות כשביקר בדיוק באותה מדינה בה נערכה האליפות. רק בספטמבר 2019 היה פוטין בתחרות ג'ודו לנוער ביפן בזמן שביקר במדינה. בדרך כלל נלווים אל הביקורים של פוטין גם מיליארדרים רוסים. באליפות יתחרו כ-600 ספורטאים מ-90 מדינות. חלק מהמשלחות כבר הגיעו ומתאמנות במכון וינגייט. בתחילת השבוע הקרוב יתחילו להכשיר את היכל הדרייב אין בתל אביב לאליפות.

כזכור, האכזבה הגדולה מבחינת ישראל היא שאלוף העולם שגיא מוקי וטוהר בוטבול פצועים ולא ישתתפו. יחד עם זאת, באיגוד הג'ודו מאמינים שיש להם מה להציע לקהל שיגיע ואת החומר להילחם על מדליות גם באליפות הזו.

ולדימיר פוטין נשיא רוסיה בביקור ביפן. GettyImages
פוטין במהלך אליפות ג'ודו לנוער ביפן, בספטמבר 2019/GettyImages

עם השנים הפכה החיבה של פוטין לענפים כמו ג'ודו וקראטה לסוג של קאלט בעולם. כמו כל שליט סמכותני בעבר ובהווה פורסמו תמונות רבות של נשיא רוסיה כשהוא רוכב על סוסים, גולש סקי בהרים, צולל במים, מנצח את אלופי העולם בג'ודו ובקראטה, נוהג על רכבי מירוץ ורוכב על אופנועי מירוץ. התמונות האלה גם הפכו לממים פופולאריים ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully