וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם במכבי נתניה, דראפיץ': "הפסד יותר כואב מאשר בגמר הגביע"

17.1.2020 / 7:54

אחרי שהפסיד לו בגמר אשתקד, דראפיץ' שוב נכנע לאבוקסיס: "כדי לנצח אותו צריך שהוא יירד מהארץ. הייתי רוצה לשים את הראש מתחת לשמיכה"

עצב וכאב במכבי נתניה אחרי ההדחה מגביע המדינה אמש (חמישי) על ידי הפועל באר שבע. פינאליסטית העונה שעברה קיוותה ללכת עד הסוף גם העונה כמצוות משנתו של הבעלים אייל סגל, אבל את המשך המפעל יראו במכבי נתניה דרך מכשיר הטלוויזיה.

המאמן סלובודן דראפיץ' סיפר על האכזבה שלו: "ההפסד הזה לא פחות כואב לי מההפסד בגמר בעונה שעברה. כבר הובלנו ושיחקנו טוב ובסוף אנחנו הולכים הביתה. זה כואב מאוד. הייתי רוצה לשים את הראש מתחת לשמיכה עכשיו ולא להוציא אותו, אבל יש לנו משחק חשוב ביום שני בליגה בטדי מול בית"ר ירושלים ולמכבי נתניה יש מטרות ברורות בעונה הזו, אנחנו רוצים פלייאוף עליון ועל זה אנחנו נילחם".

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. ברני ארדוב
ההפסד הכי כואב העונה. שחקני נתניה בדיכאון/ברני ארדוב

דראפיץ' הפסיד אמש שוב ליוסי אבוקסיס והמאזן ביניהם צמח ל 10:3 לטובת אבוקסיס בניצחונות כאשר עוד שלושה משחקים ביניהם הסתיימו בתיקו. לאבוקסיס אין מאזן יותר טוב מול מאמן אחר ממה שיש לו מול דראפיץ'. המאמן שיודע גם להתבדח, אמר חצי בצחוק חצי ברצינות: "כדי שאנצח את יוסי, אני כנראה צריך שהוא יירד מהמדינה"

בנתניה העבירו ביקורת על השערים שספגה הקבוצה אחרי טעויות של שני הבלמים טים הויבך ודולב אזולאי. המגן השמאלי הסרבי זלאטן שחוביץ' נחת אתמול בארץ לקראת חתימה. במכבי נתניה לא חוששים מגילו הצעיר ואפילו מקווים כי מצאו יהלום שעוד יניב בעתיד תשואה יפה. "הוא בסך הכל בן 19 אבל יש לו המון כישרון", אמר עליו דראפיץ' אמש. "הוא נפל בין הכסאות בפרטיזן בלגרד ואנחנו הצלחנו להגיע אליו. חבר שלו לחדר בקבוצה נמכר עכשיו ב-10 מיליון יורו למונאקו, אז תבינו על אילו מספרים אנחנו מדברים".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מאזן 10:3 שלילי מול אבוקסיס. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully