וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: רומא גברה 0:2 על פארמה ותפגוש את יובנטוס ברבע הגמר

לורנצו פלגריני כבש צמד (49 ו-77, בפנדל) והעלה את קבוצתו לרבע הגמר שם יפגשו הג'יאלורוסי את הגברת הזקנה. גביע צרפתי: פו מהליגה השנייה הדיחה את בורדו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

רומא היא הקבוצה האחרונה שהעפילה לרבע גמר הגביע האיטלקי לאחר שגברה הערב (חמישי) 0:2 על פארמה בחוץ. השחקנים של פאולו פונסקה כבשו שני שערים במחצית השנייה לאחר מחצית ראשונה מאופסת וחלפו על פני הצלבנים שקיוו להמשיך בתנופה לאחר ה-0:2 על לצ'ה בליגה, אך התקשו לייצר בהתקפה ובעטו פעמיים בלבד למסגרת של היריבה. לאחר שני הפסדים רצופים בליגה רומא הבטיחה לעצמה מפגש מסקרן ברבע הגמר מול האלופה יובנטוס.

לורנצו פלגריני קבע 0:1 לאורחת בדקה ה-49 לאחר צירוף מסירות נאה עם ניקולה קאליניץ'. פלגריני השלים צמד והכפיל את התוצאה כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-77 לאחר נגיעת יד ברחבה של אנטונינו בארילה מפארמה. האורחת שמרה על התוצאה עד הסיום ותקווה לגמול לגברת הזקנה ברבע הגמר לאחר שהפסידה לה בביתה במחזור הליגה האחרון.

* הפתעה גדולה נרשמה הערב בשמינית גמר הגביע הצרפתי לאחר שבורדו מהליגה השנייה הודחה לאחר שהפסידה 3:2 לפו מהליגה השנייה בתום 120 דקות. המארחת הוליכה פעמיים במהלך 90 הדקות, וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 1:2, אך האורחת מהמקום ה-13 בליגה הבכירה הצליחה להשוות בדקה ה-81 מרגלי ניקולא דה פרוויל. כשכבר היה נראה שהמפגש יוכרע בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, הגיע לאמין ג'וי בדקה ה-117 וכבש את שער הניצחון עבור הקבוצה מליגת המשנה שהיא הקבוצה הראשונה שמעפילה לרבע הגמר.

לורנצו פלגריני שחקנה של רומא. GettyImages
כבש צמד והעלה את רומא לרבע הגמר. לורנצו פלגריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully