וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.1: אשלי יאנג חתם רשמית באינטר עד תום העונה

המגן בן ה-34 עבר לנראזורי, הארי מגוויר יקבל את הסרט במקומו במנצ'סטר יונייטד. סביליה החתימה מחליף למונס דאבור

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* אינטר השלימה רשמית את רכישתו של אשלי יאנג ממנצ'סטר יונייטד תמורת 1.5 מיליון יורו. האנגלי בן ה-34 חתם אצל הנראזורי רק עד הקיץ הקרוב, אבל עם אופציה להארכה מעבר לתקופה הזו.

* אטאלנטה מימשה את אופציית הרכישה שלה על דובאן ספאטה אחרי ששילמה לסמפדוריה 26 מיליון יורו. חלוץ נבחרת קולומביה הצטרף לקבוצה כמושאל בקיץ 2018 תמורת 14 מיליון יורו, עם אופציית רכישה של 12 מיליון יורו. הוא סבל לאחרונה מפציעה, אך לפני כן הספיק לכבוש 35 שערים ב-49 משחקים רשמיים.

* סביליה מצאה מחליף למונס דאבור. יוסף אן-נסירי חלוצה של לגאנס חתם לארבע וחצי שנים בקבוצה של לופטגי, שתשלם עליו כ-20 מיליון יורו. החלוץ המרוקני בן ה-22 כבש בסך הכול 13 שערים ב-46 הופעות בלגאנס, אליה עבר ממלאגה ב-2018

* מגן צ'לסי ריס ג'יימס חתם על הארכת חוזה עד קיץ 2025. "זה היה החלום שלי להיות כאן בצ'לסי ולשחק בכל שבוע. לחתום על חוזה לחמש שנים וחצי כאן זה לחיות את החלום מחדש".

פרנקי דה יונג שחקן ברצלונה לפני יוסף אן-נסירי שחקן לגאנס. רויטרס
מלגאנס לסביליה. אן-נסירי במאבק עם פרנקי דה יונג/רויטרס
אשלי יאנג שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יחבור ללוקאקו ואלכסיס סאנצ'ס באינטר. יאנג/רויטרס

שמועות

* האם ארדה טוראן, הפלופ של ברצלונה, יעבור לבוקה ג'וניורס? על פי דיווחים בארגנטינה הקשר הטורקי חולם לשחק במועדון הפאר, שעשוי להחתימו.

* פטר לים הבעלים של ולנסיה מתכנן לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי ואם קווין גמיירו יעזוב לליון, הוא ינסה להחתים את פאקו אלקאסר מדורטמונד.

* מילאן מנהלת מו"מ עם דינמו זאגרב במטרה לנסות לרכוש את דני אולמו. הספרדי בן ה-21 זכה לחיזור מצד קבוצות רבות באירופה בשנים האחרונות, אבל על פי הדיווחים הבהיר לקבוצתו שהוא מעוניין לעזוב בינואר. דינמו זאגרב דורשת 25 מיליון יורו תמורת אולמו ומילאן נחושה לרכוש אותו, אבל עשויה להתמודד עם תחרות מצד ברצלונה, אתלטיקו מדריד, מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם ומונאקו.

* אסטון וילה קרובה להשלים את רכישתו של אמבוואנה סמאטה מגנק. על פי "סקיי", וילה תפעיל את סעיף השחרור של חלוץ גנק בן ה-27, שעומד על כ-13 מיליון יורו ותרכוש את הטנזני כדי למלא את מקומו של ווסלי, שנפצע וגמר את העונה.

* מאמן ארסנל מיקל ארטטה רוצה להשאיר את שקודראן מוסטפי בקבוצה. בשל הפציעות הרבות אצל התותחנים, המאמן הספרדי חושב שלא יהיה נכון לאפשר לבלם הגרמני לעזוב.

* ווסטהאם מעוניינת לשאול את קשר צ'לסי רוס בארקלי, ששיחק אצל מאמנה דייויס מויס באברטון בעבר.

* מספר קבוצות בונדסליגה מעוניינות בקיצוני הצעיר של מנצ'סטר סיטי ג'יידן בראף בן ה-17. אחת הקבוצות שרוצות אותו במיוחד היא ר.ב. לייפציג, שעקבה אחריו במהלך המשחק של קבוצה הנוער של סיטי השבוע.

* ארסנל במגעים מתקדמים עם פריס סן ז'רמן על מנת לצרף את מגנה השמאלי, לייבין קורזאבה, שמסיים את החוזה הנוכחי שלו בתום העונה.

* באיטליה טוענים שאינטר מוכנה להציע 15 מיליון תמורת כריסטיאן אריקסן אחרי שכבר הגיעה לסיכום עם הקשר הדני על תנאי החוזה שלו.

* ורדר ברמן רוצה לשאול את ולנטינו לזארו מאינטר. האוסטרי לא מקבל יותר מדי הזדמנויות העונה והנראזורי יאפשרו לו לעזוב בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully